וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיהיה בהצלחה

אלי סהר

25.12.2013 / 7:31

1. לפני כשלושה שבועות הצליח יו"ר מכבי ראשל"צ יצחק פרי לגייס סכום בן שש ספרות בדולרים שהיה נחוץ להחתמתו של יובל נעימי. פרי קיבל את ברכת כולם אבל נעימי משך ומשך ובסוף חתם בהפועל אילת. "פתאום הצטבר בקופה כסף. אז מה עושים איתו? חלק מפנים להחלפת עוד זר ובחלק השני והגדול מפטרים את מתן חרוש ומביאים את צביקה", הסביר אתמול גורם בכיר בקבוצה את המהלך המדהים של השנה בליגת העל. הרי פרי תמיד דאג שהמאמן שלו יהיה סוג של "נייס גאי", מישהו שיהיה אפשר לומר לו ש"אולי נקח טיים אאוט" ולזעוק לו "הזר הקטן לא הגיע למשחק היום. תוריד אותו לספסל".

הרי עם אפי בירנבוים הוא לא הסתדר אז דווקא עם צביקה? וזה עוד אחרי שבינואר 1990 פרי היה הראשון שהדיח את המאמן באמצע העונה. בנוסף, אחרי שמתן חרוש ניצח באילת והונחת כאן זר נוסף, פרי ממשיך את אי השקט בראשל"צ וחרוש הוא המאמן השלישי שנפרד מהשחקנים בשנה ושליש מאז שפרי חזר. יכול להיות שבדרך הוא פירק את סיעת עוז.

יו"ר מכבי ראשון לציון יצחק פרי. יוסי ציפקיס
קיבל את ברכת כולם אבל נעימי משך ומשך/יוסי ציפקיס

2. מאז שהתפטר מהפועל ירושלים בינואר 2001, לא לקח צביקה שרף אימון של קבוצה ישראלית שאינה מכבי ת"א או נבחרת ישראל. הוא העדיף לנהל קאנטרי, הפציע בגירסת מנכ"ל מכבי ת"א ובעיקר התאהב בעמדה מאחורי המיקרופון. תמיד חיכה להצעות מפתות מאירופה שהגיעו בעיקר מרוסיה (דינמו מוסקבה ב?2003 וסנט פטרסבורג 2009). בעשור השביעי לחייו שרף ניסה להוביל מהפכה באיגוד הכדורסל שעלולה להסתיים בחקירתו במשטרה של המוציא והמביא של סיעתו, שאול אייזנברג, על חשד לביצוע עבירות פליליות לכאורה לנוכח אי כיבוד המחאות אישיות שהופקדו ברשות לבקרת תקציבים. אז כשהכל אפור מסביב, גם קבוצה מוגבלת כמכבי ראשל"צ נראית לפתע כאתגר.

3. הצלחתו של צביקה שרף בראשל"צ עשוייה להיות גם מועילה מאוד לכדורסל הישראלי. אם הוא ילמד את שון דאוסן גם לשמור, ידאג להחזיר את יכולת הקליעה של אור סולומון ולפתח לו יסודות התקפיים נוספים, ילטש את דניאל איידן ובעיקר ילמד את כולם לשחק יחד ראשל"צ גם תרוויח כניסה לפלייאוף.

נ.ב. מה יהיה הצעד המפתיע הבא בליגה: האם פיני גרשון חוזר לגליל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully