וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המתלוננות הראשונות נגד אייל גולן חשודות ששיקרו"

20.12.2013 / 0:11

על פי דיווח בערוץ 2, ארבע הנערות הראשונות שהתלוננו נגד הזמר המפורסם מסרו עדות שקר. במשטרה מעריכים כי כתבי האישום שיוגשו בפרשה יתבססו על עדות 4 נערות אחרות מתוך 17

איל גולן מגיע לבית פנורמה לאחר ששוחרר ממצעצר בית, נובמבר 2013. דרור עינב
ככל הנראה לא יואשם. גולן/דרור עינב

חודשיים אחרי שהתפוצצה הפרשה, כעת מתברר שהמשטרה חוקרת את ארבע הקטינות הראשונות שהתלוננו נגד הזמר אייל גולן בחשד לעדות שקר. בערוץ 2 פורסם אמש (חמישי) כי בדיקה שערכה המשטרה העלתה שכל אחת מהבנות שיקרה שקרים מהותיים. כך למשל, על פי הדיווח, אחת הבנות טענה שהיא הרתה מגולן שגם מימן לה הליך הפלה - דבר שלא היה ולא נברא.

אביו של אייל גולן ועובד בחברת ההפקות יישארו במעצר. דניאל בוק
ככל הנראה כן יואשם. דני ביטון, אביו של גולן/דניאל בוק

בבדיקה התברר כי גם שלוש חברותיה של הנערה שיקרו בשורה ארוכה של נושאים - דבר שמסביר את הקשיים המשפטיים בתיק. פרקליטה של אחת הנערות, עורך הדין משה מרוז הכחיש את הטענות מכל וכל ואמר לערוץ 2 שהמשטרה טיפסה על עץ גבוה מדי "ועכשיו היא רוצה לרדת ממנו באמצעות הכפשת המתלוננות".

במשטרה מעריכים כי מבין 17 הנערות שמסרו עדות בפרשה, שלוש או ארבע ייכללו בכתב האישום נגד דני ביטון - אביו של גולן, ושלושה מעורבים נוספים בפרשה. ארבע הנערות שהביאו לפתיחת החקירה לא יכללו בכתב האישום שכן בעדויותיהן נמצאו כאמור סתירות רבות. גורמים במשטרה מעריכים כי כתבי אישום יוגשו בשבועות הקרובים. כנגד אייל גולן ככל הנראה לא יוגש כתב אישום. גולן הודה בחקירתו כי קיים יחסי מין עם כמה נערות, אך אלו היו מעל הגיל המותר, כלומר מעל גיל 16, גיל ההסכמה החוקית.

(עדכון ראשון: 21:11)

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully