וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנטזיה של אובמה: לחיות בעולם של "בית הקלפים"

18.12.2013 / 11:00

נשיא ארה"ב אירח בבית הלבן מפיקים ומנהלים של ענקיות הטכנולוגיה בארה"ב. הוא התלוצץ כי גיבור הדרמה הטלוויזיונית מספיק לעשות יותר דברים ממנו - וקיבל הזמנה להופעת אורח

נשיא ארה"ב ברק אובמה בטקס המינוי של ראש ה-FBI ג'יימס קומי. וושינגטון, אוקטובר 2013. רויטרס
נשיא ארה"ב ברק אובמה, בטקס בוושינגטון בחודש שעבר/רויטרס

נשיא ארצות, ברק אובמה, ידוע כמעריץ אדוק של סדרת האקשן "הומלנד". שלשום (שני) שודר בישראל פרק הסיום של העונה השלישית שלה. עד שהסדרה תשוב למרקע, מסתמן שאובמה יוכל למלא את השיעמום בצפייה בלהיט מליגה אחרת: "בית הקלפים", שתחזור לעונה שנייה כבר ב-14 בפברואר 2014.

אובמה נפגש אמש עם מפיקים בכירים ומנכ"לים מתעשיות הטכנולוגיה, וסיפר על חיבתו לסדרת הדרמה האיכותית. בפגישה, הוא פנה לריד הייסטינגס, מנכ"ל נטפליקס (מפיקת "בית הקלפים") והתלוצץ: "הלוואי שהדברים כאן היו יעילים בצורה אכזרית כמו בסדרה".

אובמה שאל את הייסטינגס אם הוא הביא לפגישה עותקים מהעונה החדשה, ואילו הייסטינגס הציע לאובמה "לבוא להופעת אורח" בסדרה.

הסדרה, בכיכובו של קווין ספייסי, עוקבת אחרי מעלליו של פרנק אנדרווד, מצליף הרוב הדמוקרטי בקונגרס, הסולל בערמומיות את דרכו במעלה הצמרת הפוליטית בוושינגטון.

הדרמה האמריקנית מבוססת על מיני-סדרה בריטית בשם זהה (שהתבססה בעצמה על ספר מאת מייקל דובס). כמוה, גם היא זכתה לשבחי המבקרים והצופים כאחד. הנשיא לשעבר, ביל קלינטון, ידוע גם הוא כמעריץ של "בית הקלפים", ובעבר סיפר כי צפה בכל הפרקים ברציפות יחד עם רעייתו הילארי.

גיבור הסדרה קטלני לאויביו, מקסים לסביבתו ומהתל בתקשורת על ימין ועל שמאל. כלומר, כל מה שאובמה היה רוצה לעשות בעולם מושלם. לא פלא שאובמה אמר לאורחיו כי אנדרווד הוא "אדם שמצליח להספיק הרבה דברים!".

בפגישה שנערכה הערב בבית הלבן נכחו גם מנהלי אפל, גוגל, טוויטר, מיקרוסופט, דרופבוקס, יאהו וחברות אחרות. הדיון עסק - באופן רשמי - בכלכלה, ברווחה וביצירת משרות. כלי תקשורת שונים דיווחו כי אחרי שהמצלמות גורשו מהחדר, עלו בשיחה נושאים נוספים, בהם ההשפעות של הדלפות ה-NSA על ענקיות הטכנולוגיה האמריקניות.


אוריה כנף uriah_c@walla.net.il


בסרטון - אובמה עם המנכ"לים, אמש בבית הלבן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully