וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט המדינה תומך בסגירת התיק נגד עמנואל רוזן

גלעד גרוסמן

16.12.2013 / 2:00

לאחר בחינת התיק בפרקליטות מרכז נקבע כי הראיות לא מספקות להגשת כתב אישום בגין הטרדה מינית, בניגוד להמלצת המשטרה. ההחלטה לא סופית - וינשטיין ביקש לקבל לידיו את התיק

עמנואל רוזן בסיום יום חקירות ביחידה הארצי לחקירות הונאה. להב 433 בלוד. יולי 2013. דרור עינב
וינשטיין אינו צפוי להפוך את החלטתו של לדור. עמנואל רוזן/דרור עינב

פרקליט המדינה, משה לדור, אימץ אמש (ראשון) את עמדת פרקליטות מחוז מרכז לסגור את תיק החקירה נגד איש התקשורת עמנואל רוזן. עם זאת, טרם התקבלה החלטה סופית בתיק, מכיוון שהיועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, ביקש לקבל לידיו את התיק. הערכה היא שווינשטיין לא יתערב בהחלטה, והתיק ייסגר באופן רשמי בימים הקרובים.

עוד בחדשות:
הותר לפרסום: חייל צה"ל נהרג מירי בגבול לבנון
150 מבקשי מקלט צעדו לבאר שבע; "כלא אינו פיתרון"
נעצרו בגלל כפפות ושני מברגים; השופט נזף במשטרה

לפני כחודשיים הסתיימה חקירת המשטרה בפרשה, והחומרים הועברו לפרקליטות - יחד עם המלצה להגיש כתב אישום נגד רוזן בגין עבירות של הטרדה מינית של ארבע נשים. המשטרה טענה אז כי נמצא בסיס ראייתי להטרדה מינית של ארבע הנשים. אחת מהן, על פי החשד, הוטרדה במהלך עבודתה המשותפת עם רוזן באחד מערוצי התקשורת, ושלוש נוספות הוטרדו לכאורה שלא במסגרת העבודה. יצוין כי בכל המקרים הללו מדובר בעבירות מילוליות ולא בעבירות פיזיות.

התיק נבחן בפרקליטות מחוז מרכז, והפרקליטה המלווה ופרקליטת המחוז סברו כי הראיות בתיק אינן מספקות להגשת כתב אישום. ההמלצה הועברה לפרקליט המדינה, ולאחר ישיבה בנושא שהתקיימה אתמול, החליט לדור, שמסיים היום את תפקידו, כי אין מקום להגיש כתב אישום. אולם, מכיוון שהיועץ ביקש לקבל לידיו את חוות הדעת, אין עדין החלטה רשמית בתיק.

ההערכה היא כי וינשטיין אינו מתכוון להפוך את החלטתו של לדור, אלא רק מעונין לבחון את ההמלצות השונות בשל הרגישות הרבה שמייחסים לתיק בפרקליטות. בפרקליטות סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully