וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא חסין: גגון קרס במעון ראש הממשלה בירושלים

14.12.2013 / 0:05

נזקי השלג בבירה לא פסחו גם על מעונו של בנימין נתניהו וגרמו לקריסה של גגון בחצר הבית. לראש הממשלה ולבני משפחתו שלום. בשעות האחרונות הוא מקיים הערכות מצב בנוגע לסערה

נזקים גם במעון ראש הממשלה: השלג הכבד שיורד בירושלים ב-48 השעות האחרונות וגורם לנזקים כבדים ברחבי העיר, לא פסח גם על מעונו הרשמי של ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחוב בלפור, לאחר שעומס השלג גרם לקריסה של גגון בחצר הפנימית של הבית.

עוד כתבות על השלג בירושלים:
סופת שלגים בירושלים; עשרות אלפים ללא חשמל
הרכבת תפעל גם בשבת לפינוי אזרחים מירושלים
נוסעים חולצו למרכזי סיוע בבירה: "כמו שדה קרב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגגון שקרס במעון ראש הממשלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש הממשלה ומשפחתו לא שהו בבית בעת האירוע, ולא היו נפגעים. מלבד קריסת הגגון, שיתוקן רק בשוך הסערה, מעונו של ראש הממשלה סבל ביממה האחרונה מהפסקות חשמל תכופות, בדומה לחלקים נרחבים בירושלים.

ראש הממשלה מקיים בשעות האחרונות הערכות מצב בנוגע לסערה. מוקדם יותר הוא הנחה לקדם רכבי ביטחון וג?יפים לתוך ירושלים כדי שיהיו ערוכים לפינויים במהלך הלילה, תוך מתן עדיפות לפינוי קשישים. נתניהו הנחה לקדם את הכלים שנמצאים בצומת לטרון לתוך ירושלים.

נתניהו קיים בשעות הצהריים אתמול הערכת מצב בעיריית ירושלים בהשתתפות ראש העיר ניר ברקת, השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ', ונציגי כוחות הביטחון, ההצלה והרווחה. ראש הממשלה שיבח את כוחות ההצלה על פועלם בסיוע לאזרחים ברחבי המדינה וביקש מכל האזרחים להקשיב להנחיות בנושא.

לפניות לכתב אמיר תיבון: amir.tibon@walla.co.il

(עדכון ראשון: 20:45)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully