וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצו עשרה נוסעים שנלכדו ברכב שנסחף בשטפון בנגב

רמי שני

12.12.2013 / 15:05

כוחות גדולים של חילוץ והצלה, בסיוע מסוק צה"לי, הוזעקו לנחל גרר שבמערב הנגב כדי לחלץ רכב הסעות שבו היו עשרה בני אדם. בתום ניסיונות החילוץ, חולצו בשלום כל הנוסעים

צילום: מועצה אזורית מרחבים, עריכה: גדי וינסטוק

סערה חזקה ביותר מכה בשעות אלו בישראל, אולם לבד מהשמחה על הזרימה המוגברת בנחלים, השלג בכמה מוקדים ברחבי הארץ ועליית מפלס הכינרת, נגרמות גם תאונות בשל התנאים הקיצוניים. כוחות הצלה פעלו היום (חמישי) בצהריים לחילוץ כעשרה נוסעי רכב הסעות, שנסחפו בנחל גרר שבאזור חוות טל אור במערב הנגב. בתום שעה של ניסיונות חילוץ, חולצו ללא פגע כל הנוסעים.

כוחות החילוץ שהוזעקו למקום האירוע, הכוללים את יחידת החילוץ רמת נגב וכחות כיבוי אש, קיבלו סיוע מיוחד ממסוק צה"ל, אשר הוזעק כדי לסייע בחילוץ הנוסעים מתוך הנחל, שהוצף בשל הגשמים הרבים שירדו באזור. בעוד המסוק חיכה על גדת הנחל כדי לפנות את נוסעי כלי הרכב, רצו במהירות כוחות ההצלה, יחד עם לוחמי יחידת החילוץ וההצלה בהיטס של חיל האוויר (669) אל תוך המים, ערכו שיחת תדרוך כדי לתאם את שיתוף הפעולה ביניהם, והחלו בניסיונות החילוץ.

הסערה הגדולה - כותרות נוספות:
שיא של שלג ירד בירושלים: הסערה תתגבר הערב. המהדורה
הסערה מכה ברחבי המדינה: עדכונים שוטפים
התחזית: סופ"ש מושלג וקר מאוד, הפוגה - רק בראשון

האזור בו התרחש האירוע

נוסף על אירוע זה, דווח היום על עוד כמה אירועים חריגים בלתי נעימים באזור הדרום. מספר כבישים מרכזיים נחסמו הבוקר לתנועה בדרום הארץ, וגם תשתית החשמל סובלת משיבושים. בין היתר, נחסם לתנועה כביש 90, בין עין בוקק לדרגות, בשל שיטפונות. גם כביש צאלים-אורים (234) נחסם לתנועה בשל הצפה בנחל הבשור. גשר צאלים שעל הנחל נסגר אף הוא. הכביש שבין קיבוץ אורים לצומת מגן נסגר לתנועה אף הוא, בגלל הצפה. כמו כן, אתמול הופסקה אספקת החשמל לעין גדי בשל תקלה, מאחר שעובדי חברת החשמל לא יכלו להגיע תחילה למקום בשל השיטפונות. היום שבה אספקת החשמל לקיבוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסוק החילוץ ליד הנחל, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully