וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה ישראלים שהיגרו לרוסיה מתו משאיפת גז בביתם

12.12.2013 / 11:16

ב-1999 השתקעו בני משפחת מרדי בנתניה, אך בקיץ שבו לרוסיה בשל קשיי קליטה. שלשום אותרו גופותיהם בדירה מדרום למוסקבה. בנם, סטודנט ב"אפקה", סיפר על הקשיים בהעלאת הגופות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלון מרדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארבעה בני משפחה מישראל שהיגרו לרוסיה נספו משאיפת גז. התאונה אירעה שלשום בדירתם בקלוגה, כ-200 קילומטרים מדרום-מערב למוסקבה. בני משפחת מרדי, האב אלכס (50), האם מרינה (45) ושני הילדים מקסים (13) ומריה (10), אותרו מתים בדירתם. מחקירת הרשויות באזור, עולה כי גז לחימום דלף לדירה במהלך הלילה, ככל הנראה בשל התקנה לקויה ולא-בטיחותית של הצינורות בדירה.

אלון מרדי, שאיבד את הוריו ואת אחיו בתאונה, אמר לוואלה! חדשות כי מדובר ברשלנות. מרדי, סטודנט במכללת "אפקה" שנותר בישראל, התלונן על עיכובים ובעיות בהבאת הגופות לקבורה בישראל. הוא קיבל את הבשורה המרה מקרובת משפחה, שהייתה בקשר עם הרשויות ברוסיה. "התחלתי לקרוא באתרי החדשות על מה שקרה שם. זה היה מאוד קשה", סיפר, "ככל הנראה נערוך שם את טקס הקבורה".

כמה שכנים סיפרו כי חששו לגורלם של בני המשפחה, אחרי שלא יצאו מהבית זמן רב. אחת השכנות, מריה ווינוב, סיפרה כי דפקה על דלת הדירה, אך איש לא השיב לקריאותיה מבעד לדלת. בני המשפחה עלו לישראל בשנת 1999 והשתקעו בנתניה. בחודש אוגוסט האחרון החליטו לשוב לרוסיה, בשל קשיי קליטה ובעקבות מצבם הכלכלי.

בסוף השבוע שעבר:
בת 7 שעברה עם משפחתה להולנד נדרסה למוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully