וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלג יורד, הכיתות נסגרות: איפה יתקיימו לימודים?

כתבי וואלה!

12.12.2013 / 8:06

השלג החל להיערם הבוקר בפסגות הבירה, ועיריית ירושלים ביטלה את הלימודים. גם ברהט לא לומדים, ובמספר יישובים נוספים בדרום וכן בצפון. ברמת הגולן לומדים כרגיל. ואצלכם?

צילום: עומר מירון, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

השלג יורד, והלימודים נפסקים: פתיתי השלג הראשונים שירדו הלילה בכמה נקודות גבוהות ברחבי הארץ, הביאו להפסקת הלימודים בכמה יישובים ברחבי הארץ. בירושלים ובהתנחלויות ברחבי יהודה ושומרון בוטלו הלימודים הבוקר (חמישי), אך לעומת זאת בצפון, על פי רוב, דווקא ימשיכו הלימודים כסדרם.

באזור ירושלים ירד הבוקר שלג, שהביא לביטול הלימודים בעיר ובהר אדר הסמוכה. מעיריית ירושלים נמסר כי על ההורים להימנע מנסיעה בשלג ולהמתין להפוגה, ובכל מקרה להפעיל שיקול דעת ולא לקחת סיכונים. העירייה, כמו גם המועצות המקומיות והאזוריות, תמשיך לקיים הערכות מצב לאורך היום ותעדכן בכלי התקשורת.

שלג בירושלים. יואב דודקביץ'
ירושלים, הבוקר/יואב דודקביץ'

הלימודים בבית הספר צבי בקשת שבצפון הגולן לא יתקיימו. בנוסף, לא יתקיימו לימודים בבתי הספר של המועצה האזורית מרום הגליל: סאסא, נוף הרים, אנה פרנק וחמד.

בישובים כפר קרע, בקה אל גרבייה, ג'ת, המועצה האזורית מעלה עירון ואום אל-פחם לא יורד שלג, אך הוחלט כי לא יתקיימו בהם לימודים. גם בדרום לא יתקיימו הלימודים במספר יישובים, בהם אל-קסום, הר חברון, נווה מדבר, המועצה האזורית תמר, שגב שלום ובעיר רהט. כמו כן, במוסדות החינוך באלומה ובאבן שמואל לא יתקיימו לימודים, וכך גם במועצה האזורית חוף אשקלון - בשני בתי ספר של מפוני גוש קטיף ביישוב ניצן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שלג במרום גולן. דצמבר 2013. ג'יליס
מרום גולן, הבוקר/ג'יליס

גם בחלק מהתנחלויות במועצה האזורית מטה בנימין לא יתקיימו היום לימודים, בהן עלי, שילה, מעלה לבונה, עפרה, בית אל, כוכב יעקב, תל ציון ופסגות. לעומת זאת, במועצות האזוריות הסמוכות דווקא יתקיימו לימודים: במועצה האזורית שומרון בוטלו הלימודים בכמה התנחלויות, הר ברכה וביצהר. באלון מורה פועלים בתי הספר, אך ההסעות לא פועלות. גם בהתנחלויות במועצה האזורית גוש עציון לא יתקיימו לימודים.

באשר לתחזית מזג האוויר להמשך הסופה: היום צפוי לרדת גשם לפרקים, מלווה בסופות רעמים בודדות. ירד שלג עם הפוגות בצפון הגולן, הרי הגליל והמרכז, לרבות ירושלים. ייתכן גם שלג בהר הנגב. הטמפרטורות יוסיפו לרדת, וייעשה קר מאוד. כמו כן, קיים חשש לשיטפונות והצפות. בדרום ייתכנו סופות חול. הלילה צפויים ממטרים לפרקים, מלווים בסופות רעמים ורוחות חזקות בצפון הארץ ובמרכזה. בדרום הארץ יירשם גשם מקומי, וברחבי הארץ יוסיף להיות קר מאוד.

שלג יורד בירושלים. עומר מירון
השלג יורד בירושלים, הלימודים הופסקו/עומר מירון

הטמפרטורות החזויות להיום: באצבע הגליל משתי מעלות במשך היום למינוס שתי מעלות בלילה, בחיפה משמונה מעלות ביום ל-3 בלילה, בגולן מ-5 מעלות ביום ל-0 בלילה, בתל אביב מ-11 מעלות ביום ל-6 בלילה, בירושלים מ-3 מעלות ביום למינוס אחת בלילה, בבאר שבע תשע מעלות ביום לשלוש מעלות בלילה, ובאילת מ-15 מעלות ביום ל-9 מעלות בלילה.

הסופה צפויה להימשך בימים הקרובים: מחר יוסיף לרדת שלג בגליל, בגולן ובירושלים, ועמו גם הגשם ברחבי הארץ. לקראת שבת ייחלשו השלג והגשם, וביום ראשון כבר צפויות לעלות הטמפרטורות.

יאיר אלטמן, יהושע בריינר, עדי חשמונאי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלג יורד גם בקריית ארבע/מערכת וואלה!, צילום מסך
שלג בירושלים, 12 בדצמבר 2013. נועם מושקוביץ
שלג יורד בירושלים הלילה/נועם מושקוביץ
שלג בירושלים, 12 בדצמבר 2013. יואב דודקביץ'
שלג בירושלים, 12 בדצמבר 2013/יואב דודקביץ'
שלג ראשון בקיבוץ משגב עם שבגליל העליון. 11 בדצמבר 2013. ערן גילווארג
שלג ראשון בקיבוץ משגב עם שבגליל העליון. 11 בדצמבר 2013/ערן גילווארג
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלג בגוש עציון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
שלג בירושלים, 12 בדצמבר 2013. נועם מושקוביץ
שלג בירושלים, 12 בדצמבר 2013/נועם מושקוביץ
  • עוד באותו נושא:
  • חורף
  • שלג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully