וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ארגון הפשע איים: "אני אוציא לך פלטינה-פלטינה"

10.12.2013 / 19:10

כתב אישום הוגש נגד ראש ארגון פשע ירושלמי המכונה "קוסם" - בו נחשפים האיומים שהטיח לכאורה במתלונן, אותו היכה וניסה לסחוט. "אני אזיין אותך, אתה צריך לעזוב את הבניין"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: מיכאל ברגמן

(אלי "קוסם" נעים מובא להארכת מעצר בשבוע שעבר)

"אני אזיין אותך, אני אוציא לך פלטינה-פלטינה מהגוף" - כך ניסה לפי האישומים לסחוט אלי "קוסם" נעים את שכנו, לאחר שדרש להשתלט על עסקיו בתחום הסולר. פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עורכת הדין נורית לנגנטל-שוורץ, הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד ראש ארגון הפשע הירושלמי בגין סחיטה באיומים, סחיטה בכוח ואיומים, לאחר שתקף לכאורה את שכנו באגרופים לעיני ילדיו של הנתקף.

לפי כתב האישום, עבר המתלונן להתגורר בשכנות ל"קוסם" סמוך לחודש ספטמבר האחרון. במהלך אותו חודש, ימים בודדים לאחר שעבר המתלונן להתגורר בבניין ושוחח עם ראש ארגון הפשע כמה פעמים, ביקש הנאשם להצטרף כ"שותף" בחברה שבבעלות המתלונן, העוסקת בחלוקת סולר לבתים פרטיים, מבלי שפירט את מהות ה"שותפות". המתלונן סירב להצעתו, אך במהלך החודשיים שלאחר מכן, חזר הנאשם על "הצעתו", והמתלונן דחה אותה.

עוד על המלחמה בפשע המאורגן:
רק בן 17 - וכבר חייל בארגון פשע גדול במרכז
מלחמת החיסולים: 4 מאנשי אבי רוחן נעצרו במרכז
שימוש במודיעין חסוי ותיקוני חקיקה: כך ניאבק בפשע

במהלך אותה תקופה, בכמה הזדמנויות, צלצל נעים ארוכות בפעמון הדלת של בית המתלונן, ולא חדל מכך, עד שהיו פותחים לו את הדלת. לאחר שהוציא המתלונן את פעמון הבית, כדי למנוע מהנאשם לצלצל בפעמון, החל הנאשם לדפוק בחוזקה על דלת הבית, עד שהמתלונן היה פותח את הדלת.

הארכת מעצר לאלי נעים המכונה הקוסם, נובמבר 2013. יואב דודקביץ'
ביקש להצטרף כ"שותף" בחברה שבבעלות המתלונן. "קוסם" בדיון בהארכת מעצרו, בשבוע שעבר/יואב דודקביץ'

עוד עולה מהאישום כי בעשרות הזדמנויות שונות, בשעות היום והלילה, נכנס הנאשם במפתיע לבית המתלונן מבלי שדפק על הדלת. הנאשם נהג לאיים על המתלונן, להכות בו באגרופיו ולדחוף אותו, במטרה להטיל על המתלונן אימה ולהניעו לשלם לו.

בהזדמנות נוספת, בחגיגת יום ההולדת של המתלונן בביתו, נכנס הנאשם לבית ללא הזמנה, והתיישב ליד אורחיו של המתלונן. במהלך יום ההולדת, דחף הנאשם את הכיסא שישב עליו המתלונן, וגרם לו ליפול על הרצפה.

לפני שבועות בודדים, כך לפי כתב האישום, פגש הנאשם את המתלונן בחניון הבית. הנאשם התקרב למתלונן, בעט בו פעמיים, נגח בו בפניו ודחף אותו - כל זאת בנוכחות ילדיו של המתלונן. בתו של המתלונן נבהלה מאוד מהמעשים, עד שעשתה את צרכיה במכנסיים. הנאשם הוביל את המתלונן כשהוא מחזיק אותו בזרועו, למקום יותר צדדי, חנק את המתלונן ואיים עליו שוב באומרו: "אתה לא בא לי טוב, אתה צריך לעזוב את הבניין", והמשיך לאיים כי "יוציא לו פלטינות מהגוף", אם לא יעביר לו חלק מרווחיו בחברה.

בנוסף, "קוסם" מואשם כי בעת מעצרו בגין האירוע המתואר לעיל איים על סוהר בבית המעצר מגרש הרוסים בירושלים. מעצרו בשבוע שעבר התאפשר לאחר חקירה סמויה של בלשי ימ"ר ירושלים. במהלך חקירתו, הוא הכחיש את המיוחס לו וטען כי השניים "ידידים".

עו"ד ירון גיגי המייצג את "קוסם" סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully