וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי אשפוז ממושך: יולדת בת 27 מתה מרעלת

9.12.2013 / 15:30

במשך שלושה שבועות נאבקו הרופאים בבית החולים הלל יפה על חייה של הצעירה, שהייתה זו לידתה הראשונה. היום היא מתה מסיבוכים שנגרמו בלידה. בשבוע שחלף חלה החמרה במצבה

טרגדיה בבית החולים הלל יפה בחדרה: יולדת בת 27 שהייתה מאושפזת במקום במשך שלושה השבועות האחרונים לאחר שסבלה מסיבוך הריון – כל הנראה רעלת הריון – מתה היום (שני). הצעירה ילדה בת בריאה אך לאחר הלידה סבלה מהידרדרות במצבה הרפואי ולכן לא שוחררה לביתה. כשבוע לאחר הלידה היא איבדה את הכרתה בפתאומיות, ומאז טופלה על ידי הצוות הסיעודי מתחומי המיילדות, ההרדמה והקרדיולוגיה. היום כאמור הלכה לעולמה, הלווייתה תיערך בבית העלמין בחדרה בשעה 16:00.

מבית החולים נמסר כי מצבה הבריאותי של הצעירה, שזו הייתה לה הלידה הראשונה, נגרם ככל הנראה כתוצאה מתופעות פיזיות הנובעות מרעלת ההיריון. עוד נמסר כי לאחר שאיבדה את ההכרה, הצוות הרפואי הצליח "לייצבה לאחר החייאה ממושכת והיא הועברה להמשך טיפול והשגחה ביחידה לטיפול נמרץ כללי. במהלך האשפוז נרשם שיפור קל, אך בשבוע החולף חלה החמרה".

בבית החולים הבהירו כי משפחתה של הצעירה "עודכנה בכל שלב ושלב" וכי הודעה על המקרה הועברה גם למשרד הבריאות. "למרות המאמצים הכבירים של הצוות, ובשל מצבה הקליני הקשה המתמשך של האישה, היא נפטרה היום, כשלושה שבועות אחרי הלידה. בית החולים משתתף בצערה של המשפחה ומקווה שלא תדע עוד צער", נמסר מבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully