וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 9 חודשים: הילד שנחטף בידי אביו הושב לאמו

6.12.2013 / 9:54

האב, תושב הצפון, נעצר הלילה בתל אביב. האם התלוננה כי הוא אסף את בנה ממוסד חינוכי בפרובאר - ונעלם. המשטרה: האב נקט פעולות בכדי להסתתר, והחליף מגורים בתדירות גבוהה

האם מתאחדת עם בנה – לאחר תשעה חודשים: אב בשנות ה-50 לחייו שאסף את בנו בן השמונה ממוסד חינוכי בצפון, במסגרת הסדרי ראייה עם פרודתו ונעלם עמו בפברואר האחרון, נעצר הלילה (שישי) בתל אביב על ידי בלשי ימ"ר צפון. מהמשטרה נמסר כי הילד הוחזר לחיק אימו. החקירה החלה לפני תשעה חודשים, בעקבות תלונה שהגישה תושבת הצפון, בת 45, על כך שבן זוגה נעלם עם בנה.

במהלך החודשים שחלפו ניהלה המשטרה חקירה במטרה להתחקות אחר תנועותיו של האב. לדברי החוקרים, אף שהופעלו אמצעים טכנולוגיים במטרה להתחקות אחר האב ונערכו חיפושים במקומות בהם נהג להימצא, החשוד נקט באמצעים שונים ומגוונים על מנת להקשות על מלאכת איתורו. בין השאר, נהג להחליף את מקום מגוריו בתדירות גבוהה. מעצרו של האב הוארך הבוקר בבית המשפט המחוזי בנצרת עד ליום שני.

עוד בנושא
נמצאו בריאים ושלמים הילדים שנחטפו על ידי אביהם
אב חטף ילדיו מהאם והשליכם אל מותם מגג בתל אביב

ב-17 באוקטובר, עצרה המשטרה אב שנחשד בחטיפת ילדיו בבירה: לאחר איכון הטלפון הסלולרי של האב, הוא נמצא עם שלושת ילדיו בראשון לציון. החיפושים החלו לאחר שהאם דיווחה למשטרה כי האב, שהוצא נגדו הבוקר צו הרחקה, לקח את הילדים מבית ספרם שבירושלים ללא ידיעתה. האב הועבר לחקירה במשטרת מוריה בירושלים והילדים הושבו לחיק אמם.

האב, המתגורר ביבנה נסע לכיוון מרכז הארץ ומצוד משטרתי נפתח בעקבותיו. מסוק הוזנק לאוויר ובעזרת איכון הסלולרי התברר כי הוא נמצא באזור השפלה. עם הגשת תלונתה במשטרת מוריה, האם העידה כי היא לא חוששת לחייהם של ילדיה וכי הדבר לא תואם את האופי של האב החשוד בחטיפה.

בספטמבר, אב מהשרון רצח את שני ילדיו הקטנים, והתאבד בתל אביב. האב, אלי גור בן ה-52, השליך את הילדים, עדן ויהב בני השלוש והחמש, מגג בניין בן 11 קומות ברחוב אליהו ברלין שבצפון תל אביב, ואז קפץ בעצמו. תחילה נפצעו השלושה באורח אנוש, אולם כעבור זמן קצר נקבע מותם.

כפי הנראה האב, שהוצא נגדו צו הרחקה והיה בהליכי גירושים מאשתו, רונית גור, הגיע לביתה שבאזור השרון וחטף את הילדים. לטענת האם הוא איים שהוא הולך לרצוח אותם. בעקבות זאת פנתה האם למשטרה.

המשטרה החלה בחיפושים, ו-40 דקות לאחר מכן התרחש האירוע בתל אביב. במהלך הניסיונות לאתר את גור, העלתה המשטרה מסוק לאוויר, הציבה מחסומים וביצעה איכון של הטלפון הסלולרי שלו, אולם לא הצליחה לאתר אותו בזמן.

  • עוד באותו נושא:
  • חטיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully