וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזק את היחסים? השגריר רון דרמר נפגש עם אובמה

רון דרמר הגיש את כתב האמנה לאובמה, נכנס רשמית לתפקידו ויהיה השגריר ה-18 של ישראל בארה"ב. הוא מסר לנשיא האמריקני מכתב אישי בו תיאר את הקשר החזק בין שתי המדינות

רון דרמר, שגריר ישראל בוושינגטון, הגיש אתמול (שלישי) את כתב האמנה לנשיא האמריקני, ברק אובמה, בבית הלבן, ובכך נכנס רשמית לתפקידו. "אני חש גאווה וכבוד לשרת את מדינת ישראל כשגרירה בארצות הברית", כתב דרמר בספר האורחים בבית הלבן. "העם היהודי חייב הרבה מאוד לאומה האמריקנית, ואני, כמי שנולד בארצות הברית מרגיש זאת באופן מיוחד". עוד כתב השגריר כי הוא מצפה בקוצר רוח לעבוד עם אובמה "כדי לחזק עוד יותר את הקשר האיתן בין ישראל לארצות הברית".

בנוסף לדברים שכתב בספר האורחים, העביר דרמר לנשיא האמריקני מכתב אישי שבו התייחס לקשר המיוחד בין ישראל לארצות הברית, וכן העניק לו במתנה זוג חפתים עליהם מוטבע סמל מדינת ישראל.

לקריאה נוספת:
נתניהו מנופף סדין אדום בפניו של אובמה
בשל איום צו הבאה: האוזר ודרמר יגיעו לדיון לגבי פולארד
יועץ נתניהו: ה-"ניו יורק טיימס" מעוות עמדות הממשלה

"ייצג בנאמנות את ישראל"

טרם הגעתו לוושינגטון, היה דרמר יועצו הבכיר של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שמינה אותו כשגריר ישראל בוושינגטון בחודש יולי האחרון. "אני מכיר אותו שנים רבות, ואני יודע כי רון ייצג בנאמנות את מדינת ישראל" אמר נתניהו עם מינויו לתפקיד. דיפלומט עבר בכיר אמר בעת מינוי דרמר לשגריר, כי הדבר יזיק לישראל. לדברי אותו גורם, דרמר מחובר לאגף השמרני של הרפובליקנים, נחשב מקורב לג'ורג' בוש הבן ואף נחשב למי שתמך במועמד הרפובליקני לנשיאות, מיט רומני.

רון דרמר נולד במיאמי ביץ', פלורידה. הוא בעל תואר ראשון מבית הספר וורטון של אוניברסיטת פנסילבניה, ותואר ראשון נוסף מאוניברסיטת אוקספורד שבאנגליה. בסיום לימודיו, כשהיה בן 26, החליט לעלות לישראל. בשנת 2004 כתב יחד עם נתן שרנסקי את ספרם רב המכר - The Case for Democracy. בין השנים 2005-2008 שירת דרמר כנספח הכלכלי בוושינגטון, ועם חזרתו לארץ הצטרף למשרד ראש הממשלה, שם שימש כיועץ בכיר לראש הממשלה עד מרץ 2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully