וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: יצא עם שוטרת והטריד אותה בתחנת המשטרה

4.12.2013 / 2:58

המשטרה עצרה תושב ירושלים, כבן 30, בחשד שהטריד שוטרת מתחנת מוריה בבירה, כיוון שקילל אותה מול חבריה ושלח לה הודעות טקסט רבות. סנגורו: "מרשי מכחיש כל קשר למיוחס לו"

תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, החשוד בהטרדת שוטרת ממרחב מוריה בירושלים, נעצר השבוע על ידי המשטרה. על פי החשד, האיש שלח לה הודעות טקסט רבות במשך כמה ימים, ואף הגיע לתחנת המשטרה שבה היא משרתת והטיח בה עלבונות לעיני חבריה. השוטרים שנכחו בתחנה עצרו אותו במקום. הוא שוחרר אמש (שלישי) בתנאי הרחקה מהשוטרת ומתחנת מוריה למשך 90 ימים.

החשוד הכיר את השוטרת במועדון לפני כמה שבועות וניהל עמה מאז קשר רומנטי. במהלך התקופה בה היו השניים יחד, הוא גילה כי היא שומרת במקביל על קשר עם בן זוגה הקודם, ממנו נפרדה לאחרונה. בשל כך הם נפרדו, אולם למרות זאת המשיך להטרידה, לכאורה, במסרונים רבים, לעתים בשעות לא שגרתיות.

לקריאה נוספת:
שוטר חשוד שהטריד מינית את אשתו של ג'ק טייטל
תיעוד: תושבים משתלטים על חשוד שהטריד בת 13
תושב השרון נעצר בחשד שנהג להטריד נשים בטלפון

החליט להגיע לתחנה ולהשפילה לעיני כל

ביום שבת האחרון, לפי החשד, הגבר הגיע לתחנה שבה משרתת השוטרת, כינה אותה בשמות גנאי והטיח בה עלבונות קשים. הוא נעצר במקום על ידי השוטרים שנכחו בתחנה, בילה את הלילה במעצר ואתמול הובא לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

בתום הדיון החליט בית המשפט, כאמור, לשחררו בתנאים מגבילים. מהמשטרה נמסר כי בכוונתה להעביר את תיק החקירה נגד האיש לפרקליטות, לצורך הגשת כתב אישום בגין העלבת עובד ציבור והטרדה.

סנגורו של החשוד, עורך דין דויד הלוי, מסר בתגובה: "מרשי מכחיש כל קשר לחשד המיוחס לו. מדובר בוויכוח סתמי בין מרשי למתלוננת שנופח הרבה מעבר למידותיו. תמוה בעיננו כי המשטרה היא זו שחקרה את האירוע על אף שהמתלוננת הינה שוטרת. בכל אופן, שחרורו של מרשי מדבר בעד עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully