וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת התאבדות הילד בבאר שבע: נבדק מחשבו האישי

רמי שני

3.12.2013 / 9:50

במשטרה טרם הצליחו להתחקות אחר האירועים שהובילו את הילד בן ה-12 לתלות את עצמו בחדרו אמש, אך מחשבו והטלפון שלו נבדקים בתקווה למצוא תשובות בשיחותיו ברשת

משטרת באר שבע ממשיכה הבוקר (שלישי) לחקור את הנסיבות שהובילו להתאבדותו של ילד בן 12 אמש בביתו שבשכונת נחל עשן בעיר. בין היתר, לקחו השוטרים את המחשב האישי של הילד מחדרו ואת הטלפון הסלולארי שלו לבדיקה. "החקירה בעיצומה, ואולי שם נצליח למצוא משהו שיעזור להבין מה הביא את הנער למעשה שכזה", אמר קצין הנוער של משטרת באר שבע, פקד חיים דמרי.

בשלב זה אין בידי החוקרים תמונה מלאה של האירועים שחווה הנער. בשיחות עם הוריו הם סיפרו כי הוא לא שידר מצוקה, אולם ייתכן שבמהלך הימים האחרונים הוא עבר חוויות שלא חלק עם בני משפחתו. בשל כך, יתמקדו מאמצי החוקרים בממצאים שיעלו בשיחותיו ברשת ומידע נוסף במחשבו האישי.

הילד נמצא על ידי אחד מבני משפחתו תלוי בחדרו, זמן קצר לאחר שהחל בבית טקס הדלקת נרות חנוכה. הוריו הורידו אותו מהחבל שבאמצעותו תלה את עצמו והזעיקו צוות של מגן דוד אדום. כשהגיעו אנשי מגן דוד אדום, הם החלו לבצע בו פעולות החייאה, ואחר כך הוא הובהל בית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קשה ומחוסר הכרה, ושם נקבע מותו.

בזמן הדלקת נרות משפחתית: בן 12 תלה עצמו בחדרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully