וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נרצח בדרום אפריקה, חשד: חייל של מוסלי

21.11.2013 / 13:33

עבריין ישראלי המשתייך לארגון הפשיעה הפועל באזור המרכז נרצח ביריות סמוך ליוהנסבורג, העיר הגדולה במדינה. במשטרת ישראל חושדים כי מדובר בסכסוך פנימי בארגון הפשיעה

משטרת יוהנסבורג שבדרום אפריקה חוקרת חשד לפיו עבריין ישראלי נרצח סמוך לעיר. היום (חמישי) גילו עוברי אורח את גופת הישראלי בשדה פתוח סמוך לעיר, ושוטרים שהוזעקו למקום הבחינו בסימני ירי על הגופה ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. הדבר פורסם לראשונה בבלוג "הפוסטה".

ככל הנראה הגבר קשור לארגון הפשיעה של משפחת מוסלי הפועלת בישראל, ועל פי הערכת החוקרים המקומיים, הוא נרצח ביממה החולפת. במשטרת ישראל, שעודכנה על פרטי האירוע, חושדים כי הרקע לרצח הוא סכסוך בארגון הפשיעה של משפחת מוסלי. הנרצח נחשב לחייל בארגון הפועל זה שנים רבות באזור המרכז בישראל. באוגוסט 2012 נעצרו בתל אביב שבעה חברי ארגון הפשיעה של משפחת מוסלי בחשד למעורבות בניסיון סחיטה של בעל מועדון גלישה בחוף הדולפינריום בעיר. האיש טען כי בעלים של חנות חדשה במתחם ניסה לסחוט אותו בעזרת חברי הארגון.

בני משפחת מוסלי, מואשמים בסחיטה באיומים בבית משפט השלום בת"א, יולי 2013. דרור עינב
בני משפחת מוסלי בבית המשפט/דרור עינב

בעדותו של בעל המתחם במשטרה הוא סיפר כי בעל החנות הסמוכה הציע לו להיכנס עמו לשותפות עסקית. נוסף על כך הוא דרש ממנו שיסיים את העבודה עם שותפו הנוכחי. בעל העסק סירב להצעה, ולפי החשד האיש אמר לו בתגובה: "אל תעשה טעויות. אנחנו נגיע אליך מחר כדי לסגור את העסקה".

למחרת הגיעו למועדון הגלישה בעל החנות וארבעה גברים נוספים, תקפו את עובדי המקום והשליכו לעברם כיסאות ושולחנות. בלשי היחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב עצרו את החמישה בצאתם מהמקום. גורם בכיר ביחידה, אשר היה מעורב בחקירת המקרהב, אמר כי "מדובר בחבורה של בריונים שמנסים להשתלט בכוח על עסק משגשג במרכז תל אביב". לדבריו, מדובר בפעולה של דרג השטח באחד מארגוני הפשיעה הגדולים בארץ. "אירוע האלימות הזה התרחש לנגד עינינו", ציין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully