וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: נמצאו 2 גופות של ילדות

18.8.2002 / 0:04

ככל הנראה מדובר בגופותיהן של הולי וולס וג'סיקה צ'פמן בנות ה-10, הנעדרות מזה שבועיים; הבוקר נעצרו שרת בית הספר בו למדו וחברתו בחשד כי חטפו ורצחו אותן; הודעה נמסרה להוריהן

פרשת היעלמותן של שתי נערות, מסעירה בשבועיים האחרונים את בריטניה. הולי וולס וג'סיקה צ'פמן, בנות עשר, נעלמו ב-4 באוגוסט באזור הקמפוס של סוהם, קיימברידג'שייר. אתמול נמצאו שתי גופות באזור מילדנהול אך המשטרה אינה מוכנה לאשר כי מדובר בגופותיהן של הבנות הנעדרות. השתיים התגוררו בסוהם ולמדו בבית הספר האזורי.

שרת בית הספר, איאן הנטלי וחברתו בת ה-28, מקסין קר, נעצרו אתמול בבוקר בחשד שרצחו את השתיים. הנטלי עצור גם בחשד לחטיפתן של הבנות קודם לרצח. משטרת קיימברידג'שייר מסרה לאתר הבי.בי.סי. כי "אנחנו ערוכים כעת חקירה נמרצת באשר לזהות הגופות שנמצאו". מהדיווח עולה כי הגופות נמצאו באזור הקולג' המקומי בסוהם, שם עובד הנטלי. בני הזוג נלקחו לקחריה במשטרת קיימברידג'שייר והם נחקרים בבתי מעצר נפרדים.

הוריהן של ג'סיקה והולי קיבלו דיווח על מציאת הגופות. במקביל נמשכים החיפושים באזור סוהם, באזור הקולג' המקומי ובתי הספר באזור. העיירה סוהם מוכת צער והלם בשבועיים האחרונים מאז היעלמותן של ג'סיקה והולי. "תליתי תקוות רבות בשבועיים האחרונים שהולי וג'סיקה יימצאו חיות. ייחלתי לכך שהן תתחלנה את שנת הלימודים בספטמבר, את שנתן האחרונה בסיינט אנדרוז (בית הספר המקומי)", סיפר היום בדמעות המורה של השתיים.

על אף שבמשטרה עדיין לא מאשרים שהגופות שנמצאו הן גופותיהן של הבנות, הכירו אתמול במשטרה לראשונה בכך שהשתיים, ככל הנראה, מתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully