וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל אבטחה: כך חדרנו עם פצצת דמה לקניון עמוס. המהדורה המלאה

19.11.2013 / 14:04

בשבוע האחרון נכנס כתב וואלה! חדשות כמה פעמים לקניון עזריאלי, מצויד בפצצת דמה ובמצלמה נסתרת. אף מאבטח לא עמד בדרכו. צפו בתיעוד

מערכת וואלה!

מהדורת וואלה! חדשות חושפת מחדל אבטחה במרכז עזריאלי: אף מאבטח לא עמד בדרכו של כתב וואלה! חדשות, שבתי בנדט, שנכנס מספר פעמים למרכז הקניות, מצויד בפצצת דמה ובמצלמה נסתרת. בשבועות האחרונים ירדה רמת האבטחה באחד הקניונים העמוסים במדינה: באחת הכניסות הוסרה עמדת הבידוק של המאבטחים, בכניסות האחרות אמנם יש מאבטחים, אך הם לא בודקים את כל הנכנסים. כתב וואלה! חדשות הצליח להיכנס לתוך הקניון ולעמוד לצידה של משחקיית תינוקות כשבתיקו פצצת דמה.
מקבוצת עזריאלי נמסר"מערך האבטחה בקניון עזריאלי פועל על פי הנחיות משטרת ישראל. עם זאת, פריסת המאבטחים בפנים הקניון ומחוצה לו הינה מעבר לרף הנדרש".
תגובת המשטרה: "תפיסת האבטחה מתעדכנת מעת לעת והיא מבוססת על הערכות מצב והמצב הביטחוני. לאחרונה הוחלט על מעבר לתפיסת אבטחה אפקטיבית הכוללת טיוב מערך האבטחה ברמה ההיקפית וכן הכנסת אמצעים טכנולוגיים משלימים".

עוד במהדורה:

פיצוץ ליד שגרירות איראן בלבנון: 23 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ שארע היום ליד בניין השגרירות האיראנית בביירות. האם איראן ובנות בריתה סובלות כעת מאפקט הבומרנג והופכות ליעדי טרור? ד"ר משה-חי הגיגת, פרשן וואלה! לענייני איראן, על עליית המדרגה במלחמה נגד איראן.

טרנד הקמפיינים של הסלבס: תוך יומיים עלו לאוויר שני קמפיינים חברתיים בהשתתפותם של לא מעט אושיות מהביצה המקומית. האם הסלבס הישראלים החליטו פתאום להפגין דעה? מבדיקת הקמפיינים שבהם השתתפו עולה כי ההתגייסותם תמיד נשארת בנושאים בלב הקונצנזוס.

מהו סוד ההצלחה של השמות "נועם" ו"נועה"? שני השמות מככבים ברשימת השמות הנפוצים בישראל כבר מספר שנים אך מה הסיבה העומדת מאחורי בחירת ההורים?

התחזית: היום מעונן חלקית עם עלייה קלה בטמפרטורות, מחר דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully