וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביס חי? מת?!? נו באמת

17.8.2002 / 0:50

אלה שסבורים שרוחו של אלביס אתנו ואלה שראו אותו אתמול בסופר לא נתנו לשאלה להטריד אותם - ויצאו לציין 25 שנה למותו; ערי העולם מתחרות במקוריות של האירועים לזכר מלך הרוק'נ'רול

מאות אלפים ברחבי האדם החלו אמש לציין 25 שנים למותו של המלך החי-מת אלביס פרסלי. בין החוגגים גם כאלה שחצי יובל הספיק להם כדי לעבור את שלב ההכחשה וגם כאלה שעדיין מוכנים להישבע שראו אותו אתמול בסופר.

עשרות אלפים הגיעו לקברו של מלך הרוקנ'רול באחוזת גרייסלנד שבממפיס. בקול ישראל דווח כי למרות הגשם הכבד, השתרכו במקום תורים ארוכים.

ביפן התקבצו אלפים סביב אנדרטת ארד של אלביס במרכז הבירה טוקיו. האנדרטה הוקמה במימון ראש ממשלת יפן, ג'ונאיצ'ירו קואיזומי, שמנהל בשעות הפנאי את מועדון המעריצים של אלביס במדינה.

בבלקבורן שבאנגליה נישאו לעיני המונים בני זוג לבושים בבגדיו של הזומבי המפורסם בעולם. שני בני הזוג מיהרו ללאס וגאס כדי להינשא שוב בכנסיית אלביס במולדת ההימורים. בקרדיף, בירת וויילס, עומד על במה במרכז העיר מעריץ בלתי נלאה של המלך ומנגן את שיריו במרתון של 24 שעות.

"עיר הנצח וזמר הנצח"

בעיר בדנויהם בגרמניה, שבה התגורר אלביס בעת שירותו הצבאי, נפתח פסטיבל אלביס. פסטיבל יימשך שלושה ימים ושלושה לילות. עד כה 15 אלף מעריצים כבר הבטיחו את מקומם באירוע.

ולבסוף: הקשר הישראלי. תחנות טלוויזיה ברחבי העולם מקרינות תמונות של אנדרטת אלביס בנווה אילן שליד ירושלים, תחת הכיתוב - "עיר הנצח אינה שוכחת את זמר הנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully