וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בפלורידה: נוסע המטוס קפץ אל מותו – או נפל?

17.11.2013 / 15:28

המשטרה בפלורידה חוקרת את נסיבות מותו של ג'ררדו נאלס, שגופתו נמצאה ליד החוף בתום יומיים שבהם נעדר. "אמרת שיש לך נוסע שנפל מהמטוס?", הוקלט פקח הטיסה המופתע

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

תאונה מחרידה – או מקרה מצער של התאבדות? המשטרה בפלורידה חוקרת את נסיבות מותו של תושב האי קי ביסקיין שמול מיאמי, שנפל ביום חמישי ממטוס קל ונמצא אתמול (שבת) מת על ידי שוטרים ימיים, לא הרחק מהחוף.

ככל הנראה, הגופה שאותרה שייכת לג'ררדו נאלס בן ה-42, שעלה על מטוס פייפר מסיבה שאיננה ברורה. "על אף שאנו מעריכים כי הגופה שנמצאה היא זו של ג'רארדו נאלס, החוקרים ממשיכים בהליך הזיהוי הרשמי", נמסר בהודעת המשטרה המקומית.

נאלס היה הנוסע היחיד – כשאתו במטוס רק הטייס – והמשטרה איננה יודעת בוודאות אם הוא נפל או מכלי הטיס הקטן או שמא החליט לשים קץ לחייו. לפי שעה מסרבים החוקרים לפרסם את הסיבה שבגינה יצא לטיסה. "זה עדיין פתוח ונחקר", אמר החוקר חוויאר באאז. זהותו של הטייס גם כן לא פורסמה.

בניגוד להשתלשלות העניינים המעורפלת שעלתה מהודעת המשטרה, הטייס דווקא נשמע נחרץ יותר באשר לנסיבות מותו של הנוסע. בתשדורת למגדל הפיקוח נשמע הטייס "מאשים" את הנוסע בתקרית החריגה. "אמרת שיש לך נוסע שנפל מהמטוס?", נשמע פקח הטיסה שואל את הטייס, כשתשובתו של האחרון לא משתמעת לשתי פנים: "זה נכון, אדוני. הוא פתח את הדלת האחורית ופשוט נפל החוצה".

לקריאה נוספת:
קנדה: נוסעים נמלטו ממטוס בוער על המסלול. צפו
תיעוד: 2 מטוסים מתנגשים באוויר, הנוסעים מזנקים
דרמה בשחקים: הטייס מת, הנוסע הנחית את המטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully