וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הון, שלטון גרסת המזרח התיכון

12.11.2013 / 12:48

המנהיג הרוחני העליון של איראן לא לבד, הונם של מנהיגים נוספים בעולם הערבי מוערך במיליונים ואפילו מיליארדים. צפו ברשימה המלאה של המנהיגים העשירים והמנותקים מהעם. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

גורם במערכת הביטחון: הפסקת חלוקת ערכות המגן היא סיכון חיי האזרחים בישראל. שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון ימליץ בשבועות הקרובים לקבינט המדיני ביטחוני להפסיק את הייצור והחלוקה של מסכות האב"כ לאור הסרת האיום של הנשק הכימי בסוריה. אחרי שנים של קמפיינים המעודדים הצטיידות בערכות כעת אומרים לנו כי הן כלל לא נחוצות. האם לא מדובר בצעד פזיז מדי?

האם הסופה "האיאן" שהוכתרה כחזקה בהיסטוריה, היא גם ההרסנית ביותר? מניין ההרוגים הרשמי עומד על 1,744, אבל הערכות מדברות על יותר מעשרת אלפים קורבנות ויותר מחצי מיליון איש שנותרו ללא קורת גג. האם הטייפון צפוי להיות ההרסני ביותר מבחינת קורבנות בנפש ומבחינת נזקים כספיים? צפו בנתונים השוואתיים מהוריקן קתרינה ועד לרעידת האדמה בטהיטי.

אם מניקה, כסי בבקשה את הפטמה שלך: מחאת המניקות נגד הדרתן מהמרחב הציבורי צוברת תאוצה אבל יש גם כאלה שלא מתחברות. הילה קובו מסבירה למה אם שחולצת שד באמצע הגינה בעיקר מביכה אותה.

התחזית: היום מעונן חלקית וחם מהרגיל בעונה, מחר ירידה קלה בטמפרטורות בעיקר במישור החוף ובשפלה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully