וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של דומרני הוארך ב-8 ימים; "חלילה שאפגע ברב"

10.11.2013 / 11:46

ראש ארגון הפשע החשוד שסחט באיומים את הרב "רנטגן" בנתיבות דחה החשדות נגדו במהלך הדיון בהארכת מעצרו. השופט על המעצר: "לא גלולת הרגעה מבחינת התקשורת". המהדורה המלאה

מערכת וואלה!

מעצרו של ראש משפחת הפשע שלום דומרני, שנעצר יחד עם חמישה מאנשיו בחשד לסחיטה של הרב איפרגן "הרטנגן", בניסיון להטות את תוצאות הבחירות לראשות עיריית נתיבות, הוארך היום (ראשון) בשמונה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. מעצרם של חמישה מאנשיו, שנעצרו גם הם, הוארך בארבעה ימים.

יחד עם דומרני הובא להארכת מעצר גם הרב יורם אברג'יל, הנחשב יריבו של איפרגן, בחשד למעורבות בפרשה, והשופטים האריכו את מעצרו בארבעה ימים. במהלך הדיון, דחה דומרני את המעשים המיוחסים לו. "הרב איפרגן התקשר אליי, פעמיים התקשרה ברוריה (הרבנית ברוריה זבולוני, אחותו של הרב איפרגן – י.א) לטלפון של אשתי", הוא סיפר בבית המשפט. "עניתי לה, אומרת לי שיש כל מיני שמועות שאנחנו רוצים לפגוע ברב. דיברנו שאין תיאוריה, אנחנו מאמינים באלוהים וחס וחלילה שנעשה דברים כאלו. הסברתי מה ההערכה שלי אליו. 'תבוא אליי', נתן ברכה וזהו".

השופט מנחם מזרחי, הסביר את החלטתו בכך שקיים חשד סביר שדומרני "עלול לשבש את מהלך החקירה". עוד אמר כי "קיימת אינדיקציה שהחשוד נקט בהליך של שיבוש". לדבריו, המעצר "אינו בבחינת גלולת הרגעה מבחינת התקשורת, אלא חקירה עצמאית נפרדת ומגובה בראיות".

פרקליטו של דומרני, עורך הדין משה שרמן, אמר בתום הדיון כי "העיתוי הוא עיתוי על מנת לשכנע אתכם. החשד נגדו שנאמרו מילים. אם יש מישהו שהוא (דומרני) מפחד ממנו זה הרב איפרגן".

מאבק יצרי בין תומכי הרבנים

מהאזנות סתר שביצעה המשטרה בטלפון של דומרני עולה כי זבולוני התקשרה אליו, ושאלה אותו אם הא מאיים על אחיה. דומרני השיב לה בשלילה, ואמר: "חס וחלילה, אני ברבנים, על מה את מדברת?". אז, אמרה זבולוני לדומרני שיבוא לרב. במשטרה חושדים כי הוא הגיע לרב מלווה באנשיו. אנשי הרב הזמינו לשם אבטחה, אך דומרני הרגיע אותם ואמר שהכול בסדר. בעקבות הפגישה, התקשרה זבולוני שוב לדומרני, ואמרה: "אני שמחה שהכול בסדר". עוד חושדים במשטרה כי סמוך למועד מעצרו, התקשר דומרני לרבנית וביקש ממנה לא לפנות למשטרה בעניינו.

בין היתר, בודקת המשטרה את הקשר החזק שיש לדומרני עם הרב אברג'יל, שנחשב מתחרה ל"רנטגן", ואשר לו היה אינטרס מובהק לתמוך בזוהר לראשות העירייה. במהלך הקדנציה של יחיאל זוהר בראשות העירייה, מוסדותיו זכו לתקצוב נרחב יותר מהעירייה מאשר אלה של ה"רנטגן". במהלך הבחירות נוצר מאבק יצרי בין התומכים של רב זה לבין התומכים של איפרגן. כפי שפורסם בוואלה! חדשות, חרף הרמיזות שכוונו אל ה"רנטגן", האיש עמד על שלו ולא הסיר את תמיכתו במועמד אייל מסיקה עד הסוף, דבר שלא נעלם מעיניו של דומרני.

לפי החשד, באחד הימים הגיע דומרני לביתו של איפרגן ודרש ממנו באיומים לתמוך בזוהר. עוד נודע לוואלה! חדשות כי מלבד איפרגן, נסחטו גם רבנים "זוטרים" יותר בעיר, כאלו אשר תמכו במסיקה. כאשר לא נענו הנסחטים לדרישותיהם של אנשיו של דומרני, כך חושדים במשטרה, הדבר נגמר בפגיעה ברכוש ואף באיומים קשים בטלפון. גורם במשטרה מסר אתמול כי אף שהמשטרה תחקור אם הייתה הטיית בחירות ברמה שניתן יהיה לבטל את תוצאותיה, הדבר יהיה קשה מאוד להוכחה. עם זאת, במשטרה סבורים כי בידיה די ראיות כדי להעמיד לדין את דומרני בגין סחיטה באיומים.

עוד במהדורה:

הסופה הגדולה בהיסטוריה: מספר הקורבנות בטיפון "האיאן" שהיכה בסוף השבוע בפיליפינים כבר חצה את העשרת אלפים. שליח חב"ד במנילה, הרב יוסף יצחק לוי, מספר על ממדי האסון, על הישראלים שנותק עימם הקשר ועל החשש מהסופה הבאה שכבר מאיימת להכות במדינה.

האם ייאסר שימוש בשומן טרנס בישראל? אחרי שמנהל התרופות האמריקני הודיע שבכוונתו לאסור את השימוש בשומן טרנס בארצות הברית, מה הסיכוי שאיסור כזה יוטל גם בישראל? ומה עלול לעלות בגורלם של הג'חנון, המלאווח והבורקס?

מה אבא טומי היה אומר על זה? שר האוצר יאיר לפיד כתב שיר חדש ים-תיכוני לעינת שרוף, והוא צפוי להתנגן בימים הקרובים בתחנות הרדיו. איך אביו היה מגיב לשיר החדש? ואיך זה קשור למעמדו בסקרים? חגי אוזן מסביר.

התחזית: היום מעונן חלקית עד בהיר עם עלייה קלה בטמפרטורות, מחר עלייה נוספת בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully