וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה נורו מחוץ למועדון בחיפה; מצבם קל-בינוני

קובי מנדל

10.11.2013 / 0:06

שוטרי תחנת זבולון עצרו שלושה בני אדם בחשד שירו לעבר מועדון ברחוב חלוצי התעשייה במפרץ חיפה, בנקמה על כך שלא הוכנסו אליו. הנפגעים: מאבטחים שעמדו מחוץ למועדון

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

חמישה מאבטחים במועדון במפרץ חיפה, נפצעו אמש (שבת) מירי סמוך למועדון הנתב"ג שברחוב חלוצי התעשייה – מצבו של אחד מהם קשה, שניים במצב בינוני ושניים קל. צוותי מגן דוד אדום ממרחב כרמל שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לנפגעים ופינו אותם לבית החולים רמב"ם בחיפה. שוטרי תחנת זבולון, בפיקודו של ניצב-משנה אילן סרדל, ערכו סריקות אחר חשודים בירי, ועצרו שני גברים רכובים על אופנוע זמן קצר לאחר מכן. בחיפוש על גופם לא נמצא כלי הירי. על פי הערכה ראשונית, השניים ירו לעבר המועדון בנקמה על כך שלא הוכנסו אליו. כתוצאה נפצעו המאבטחים, שעמדו כמה עשרות מטרים ליד המועדון, לפני שנפתח. המשטרה עצרה במהלך הלילה אדם נוסף, תושב קריית ים, בחשד למעורבות בירי, וחוקרי תחנת זבולון פועלים לאיתור חשוד נוסף. נצ"מ סרדל מסר כי "השלושה שנעצרו מכחישים כל קשר לפרשה".

מבית החולים נמסר כי שלושה מהמאבטחים מאושפזים כעת, אחד מהם בניתוח והשני בהשגחה במצב קל מאוד במחלקות האורטופדיות. הפצוע השלישי מאושפז במחלקה הכירורגית במצב קל. שני המאבטחים הנוספים שנפצעו בתקרית שוחררו מבית החולים.

סרדל סיפר אמש לוואלה! חדשות: "בשעה עשר לערך לפני פתיחת מועדון הנתב"ג בוצע ירי על ידי כמה חשודים רכובים על קטנוע לעבר מאבטחים. לאחר ביצוע הירי החשודים נמלטו. שוטרי תחנת זבולון שהגיעו למקום ערכו אחריהם מרדף. על פי תיאור שנמסר על ידי המאבטחים נעצרו שני חשודים".

ירי במועדון במפרץ חיפה. ערן גילווארג
פתח המועדון במפרץ חיפה שסמוך לו נפצעו המאבטחים/ערן גילווארג

סרדל הוסיף כי "לאחר תחקור ראשני מדובר באירוע על רקע פלילי. אנו בודקים אירוע שהיה אתמול במועדון על רקע כניסה של החשודים לתוך המועדון. מדובר בוויכוח שפרץ בינם לבין המאבטחים. השניים מוכרים למשטרה. מדובר בצעירים כבני 20 מקריית ים שהגיעו למקום באמצעות אופנוע גנוב. אנחנו כרגע בראשיתה של חקירה. ישנם גם צילומים מתוך המועדון שמראים את שני החשודים נמלטים מהמקום".

עופר יעקב, פראמדיק מד"א שטיפל בנפגעים, אמר לוואלה! חדשות: "כשהגענו לפתח המועדון הייתה בהלה גדולה. סמוך לכניסה שכבו כמה פצועי ירי שהמתינו לעזרה רפואית, בהם שני מאבטחים ונער בן 17. שני המאבטחים נפצעו ברגליהם באורח בינוני והנער נפצע מרסיסים באורח קל. עוד אדם אחד נפצע קשה". נפתלי רוטנברג מאיחוד הצלה, סיפר: "למקום הגיע אופנוע ובו שני רוכבים. תוך כדי נסיעה הם ירו לעבר הכניסה למועדון, שם עמדו המאבטחים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אירוע ירי במועדון נתב"ג במפרץ חיפה, 9.10.13. ערן גילווארג
המועדון בחיפה/ערן גילווארג

ביום רביעי השבוע נורה למוות גבר כבן 40 ברחוב סוקולוב בלוד. אדם נוסף נפצע באורח קל בתקרית. צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו למקום בשל דיווח על שני פצועים בתקרית – אחד באורח אנוש ואחד קל. הם פינו את האדם שנפצע אנושות לבית החולים, שם הוא מת מפצעיו. האדם שנפצע באורח קל קיבל טיפול רפואי במקום.

כוחות משטרה ויחידה 101 של מג"ב הגיעו גם הם לזירת הירי, והחלו בחקירת נסיבות האירוע. מחקירה ראשונית עולה כי הירי בוצע, ככל הנראה, על רקע סכסוך בין משפחות בעקבות הסתבכות רומנטית. לדברי תושבים ששהו סמוך למקום האירוע, ההרוג הגיע במכוניתו ממרכז העיר, וברגע שחנה ברחוב, נורו לעברו כמה יריות מכלי רכב חולף, שנמלט מיד מהמקום.

(עדכון ראשון: 22:38)

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully