וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכותנו להתקיים אינה נתונה למו"מ

ד"ר חיים שיין

8.11.2013 / 6:26

ג'ון קרי, שר החוץ של ארה"ב, הזהיר את אזרחי מדינת ישראל מפני תרחיש אימים שיתפתח באזור אם ישראל לא תקבל את תנאי הפלשתינים להסדר מדיני: תרחיש הכולל אינתיפאדה שלישית, בידוד בינלאומי ואולי גם פגיעה בסיוע הביטחוני והמדיני של ארה"ב.

באיומיו הגלויים הצטרף ג'ון קרי לשרי חוץ אמריקנים שקדמו לו, שרי חוץ שמתוך רצונם להוביל הסדר בין מדינת ישראל לרשות הפלשתינית יצרו כאוס אדיר שגרם לקורבנות רבים בקרב אזרחי ישראל והפלשתינים כאחד. קורבנות תהליך השלום, בלשונו הפתלתלה של מנהיג ישראלי ידוע.

שר החוץ קרי וקודמיו לא הצליחו להפנים כי מדינת ישראל אינה מדינת חסות. הספיקו לעם היהודי אלפיים שנות גלות, שבהן היו נתונים לחסדי זרים ולגחמותיהם. שבנו הביתה בעיקר על מנת לחיות כבני חורין במולדת, מתוך ידיעה מובהקת מהם האינטרסים הלגיטימיים של מדינת היהודים. בגאון ובענווה חובה להסביר, לאויבים ולידידים כאחד, כי זכותם של היהודים להתקיים בכבוד ובביטחון אינה נתונה למשא ומתן.

מדיווחים מתוך חדרי המו"מ עולה כי הפלשתינים מוכנים במסגרת הסכם כולל להכריז על קץ הסכסוך וסוף התביעות. ואולם, הם אינם מוכנים להכיר בישראל כמדינת העם היהודי. מדינת ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי. חלום בן אלפי שנים שזכינו לראות בהתגשמותו. הכרזה על סוף הסכסוך בלי להכיר במדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי היא זריית חול בעיניים. מי שלא מוכן להודות בזכותו הבלעדית של העם היהודי למדינתו, לעולם לא יאפשר קיום בביטחון ובשלום.

כל אזרח במדינה יודע מה המשמעות של חלוקת ירושלים ונסיגה לקווי 67', קווים שמדינת ישראל לא תוכל להגן עליהם. אם חפצי חיים אנחנו, בל נתעייף במסע הארוך שהתחיל בשיבת ציון בימינו אנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully