וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבל אכל שוקולד ותובע את שב"ס: "בגללם השמנתי"

יהושע בריינר

7.11.2013 / 13:26

גור המל, שהורשע ברצח פלסטיני ומרצה מאסר עולם, טוען כי נאלץ להסתפק בפרוסות לחם ושוקולד למריחה. בשל כך, הוא תובע 220 אלף שקלים משב"ס, בטענה כי כעת הוא בסיכון רפואי

המחבל היהודי גור המל, שהורשע ברצח פלסטיני סמוך לשכם ב-1998 ומרצה מאסר עולם, תובע את שירות בתי הסוהר בגין "השמנת יתר", לאחר שלטענתו הוא הגורם לעלייה של 20 קילוגרמים במשקלו. "נאלצתי להשביע את רעבוני בכמויות גדולות של לחם מרוח בשוקולד", טען המל בכתב התביעה הלא-שגרתי שהוגש השבוע לבית משפט השלום בירושלים.

התביעה מתייחסת לתקופת שהותו בכלא בין השנים 2007-2006, אז הוחלט בשב"ס להפסיק לספק להמל מזון בהכשר בד"ץ, לאחר שבתאו - בו ישנה גם טלוויזיה ומכשיר די.וי.די - נמצאו חומרים פורנוגרפיים. בעקבות החלטת שב"ס, טוען המל כי נאלץ לרכוש מזון בעצמו.

בתביעה דורש המל 220 אלף שקלים בגין מה שהוגדר "נזקי גוף, סבל, צער ועוגמת נפש", כהגדרתו של המל. "עלייתי במשקל גרמה לי לקושי של ממש בהתנהלותי הפיזית ולמצב של סכנת חיים", נכתב בכתב התביעה. לדבריו, התנהלות שב"ס מולו הייתה שרירותית, תוך הפגנת זלזול בצרכיו כאדם דתי.

המל הורשע בשנת 2000 כי באוקטובר 98' רצח חקלאי פלסטיני סמוך להתנחלות איתמר. הוא תקף אותו, שבר את זרועו וחנק אותו. בהמשך השליך אבנים על גופתו ורוצץ את גולגלתו.

משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה: "תגובתנו תוגש כמקובל לבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully