וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה פמיליה, הגירסה הירוקה

אלי סהר

4.11.2013 / 6:28

במכבי חיפה מתהדרים בעשורים האחרונים בכך שיש להם את הקהל הגדול בארץ. 12 אליפויות ב?30 השנים האחרונות, ארבעה גביעים ושתי העפלות היסטוריות לליגת האלופות, הפכו את אהדת הקבוצה לארצית. לא מעט טרמפיסטים עלו על עגלת העידוד, ובהם פוליטיקאים, חברי כנסת, זמרים, דוגמניות ופובליציסטים בכירים. אבל דומה שבשנים האחרונות מתגלה גם הצד המכוער של אוהדי הקבוצה.

התקשורת הופכת להיות למחנכת בשער כאשר מדובר באוהדי בית"ר ירושלים ולעיתים גם בשתי התל?אביביות, אבל כשמדובר בתופעות השליליות מתוצרת הגירסה הירוקה של לה פמיליה, זה עובר בסלחנות ובית הדין של ההתאחדות מסתפק במקרה הטוב בסגירת יציע ג'.

לכאלה אוהדים מגיע כדורגל כזה

זה החל בזריקת מטריות על רוני לוי אי שם בפברואר 2007 אחרי תבוסה ביתית לבית"ר ירושלים ונמשך במוטות שהושלכו לעברו של אלישע לוי, כמה חודשים אחרי שהוביל את הקבוצה לעוד אליפות. שלשום היה השיא. לא מדובר רק בבודדים. זה החל בעשרות אוהדים שהתגברו על מחסום משטרתי מביך והגיעו עד דלת הכניסה לחדרי ההלבשה בנתניה.

הם קיללו כל מה שזז והיכו בדלתות. לאחר מכן הם העיפו מצלמה מידיו של אחד הצלמים במקום וקיללו עיתונאית וכמעט תקפו אותה על שהעזה לצלם את המתרחש. לאחר מכן הם התנפלו על תמיר כהן שהעז לצאת החוצה דרכם. הם צבאו על רכבו, ניסו לנענע אותו ועל פי "וואלה" הם צעקו: "אבי כהן מת".

ההתאחדות שלחה הודעה לקונית שחיפה תועמד לדין על סינוור שחקנים של קבוצה יריבה על ידי לייזר. על המתקפה המכוערת כלפי תמיר כהן אף אחד לא שמע או ראה. מישהו שמע את יעקב שחר מתבטא בנדון? מודיע על מלחמת חורמה בפורעים? כנראה לכאלה אוהדים מגיע כדורגל כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully