וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורף דרומי: שיטפונות בנחלים וברד בירוחם

רמי שני

1.11.2013 / 17:17

המשקעים שירדו בדרום הביאו להצפתו של אחד הכבישים, אך גם למעטה לבן שכיסה את האזור לזמן קצר. מחר ייתכנו גשמים עד אחר הצהריים, מיום ראשון – התבהרות והתחממות

צילום: שמעון אבוטבול, עריכה: יותם בן-דוד

החורף נותן את אותותיו ומזכיר כי הוא מתקרב – והפעם בדרום הארץ: גשמים שפקדו את הנגב משעות הצהריים (שישי) הביאו לשיטפונות בדרום, בין היתר בנחל הבשור. כתוצאה מההצפות, נחסם כביש מספר 204 לתנועת כלי רכב, מסביבת שדה בוקר לכיוון ירוחם. באזור ירוחם ועיר הבה"דים גרם שבר ענן לברד שכיסה את האזור במעטה לבן לזמן קצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחל הבשור שוצף, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום נרשמה ירידה קלה בטמפרטורות, ומזג האוויר היה מעונן חלקית. הלילה ימשיך מזג האוויר להיות מעונן חלקית, ומחר לא צפוי שינוי ניכר בטמפרטורות. עדיין ייתכנו גשמים מקומיים עד לשעות אחר הצהריים, וקיים חשש לשיטפונות מקומיים בנחלי המזרח והדרום. ביום ראשון, עם תחילתו של השבוע החדש, יהיה מזג האוויר בהיר עד מעונן חלקית, והטמפרטורות עתידות לעלות מעט.

למחרת, ביום שני, יהיה מעונן חלקית עם עננים בגובה רב. הטמפרטורות יעלו במישור החוף ובשפלה. בצפון הארץ ובהרים ינשבו רוחות מזרחיות ערות. ביום שלישי יהיה מעונן חלקית עד נאה, עם ירידה של הטמפרטורות במישור החוף והשפלה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברד בירוחם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטמפרטורות החזויות ללילה ולמחר: בירושלים מ-14 מעלות הלילה עד 20 מעלות מחר, בתל אביב מ-18 מעלות עד 25 מעלות, בחיפה מ-18 מעלות עד 24 מעלות, בצפת מ-14 מעלות עד 20 מעלות, ברמת הגולן מ-16 מעלות עד 24 מעלות, באזור הכינרת מ-19 מעלות עד 28 מעלות, בים המלח מ-22 מעלות עד 28 מעלות, בבאר שבע והנגב מ-14 מעלות עד 25 מעלות ובאילת והערבה מ-17 מעלות הלילה עד 28 מעלות מחר.

יש לכם תמונה שאתם רוצים להראות לכולם? שלחו לנו ונפרסם אותה: weatherwalla@walla.co.il

וואלה! מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully