וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בנתניה: "הנהג פשוט ריסק את הסבתא". המהדורה המלאה

28.10.2013 / 16:16

בני משפחת האישה שנהרגה מפגיעת רכב היו אמורים לחגוג היום את אירוסי הדוד, ובמקום ניצבים ליד מיטת הנכד שנפצע. וגם: משפחות שכולות גילו שרוצחי יקירהן ישוחררו רק מהתקשורת

מערכת וואלה!

מאת: שבתי בנדט

אסון במקום חגיגה: בני משפחתו של התינוק שנפגע היום (שני) מפגיעת כלי רכב בשדרות בנימין בנתניה מתקשים לעכל את מות הסבתא בתאונה. הם הגיעו לבית החולים לילדים דנה, שם הם עוקבים אחרי מצבו של התינוק, שהוגדר בינוני.

סמוך לשעה 12:00 בצהריים, כשהייתה הסבתא והנכד על אי תנועה ברחוב בדרכם לבקר את הסב שעובד בחנות סמוכה ואת אבי הילד שעובד אף הוא ברחוב, הם נפגעו ממכונית. מחקירה התאונה עלה כי מכונית שעמדה ברמזור - מאחורי כלי הרכב הפוגע - התנגשה בו בצורה קלה יחסית. מסיבה לא ברורה הנהג בן ה-70 איבד שליטה והחל בנסיעה, עלה על אי תנועה אחד ואחריו המשיך לאי תנועה נוסף - שם פגע בסבתא ובתינוק. הנהג פונה לבית החולים לניאדו בעיר לקבלת טיפול, כשהוא סובל מהלם.

"התחושות קשות ביותר", סיפרה הסבתא השנייה. "היא יצאה עם הילד להתאוורר, עברה במעבר חציה - ורכב פגע בה כשהייתה באי התנועה. הוא ריסק אותה. היא הייתה מתחת לגלגלים של האוטו", הוסיפה. התינוק, לדבריה, חולץ בעזרת אנשים כשהוא במצב קשה.

"פחות להסתכל בסלולריים, יותר להסתכל בכבישים"

"מטפלים בו עכשיו, ובאנו להיות איתו ולראות מה מצבו". היא סיפרה כי היום היה אמור להיות יום מרגש עבור המשפחה, שנחרב בגלל התאונה הקטלנית. "הייתה צריכה להיות לנו שמחה בערב, האירוסין של הבן שלי. היינו בהכנות לזה, ואחרי שעתיים קיבלתי הודעה שהנכד שלי במצב קריטי ושהסבתא נפטרה".

מנהל טיפול נמרץ ילדים בבית חולים דנה, פרופ' אפרים שדות עדכן על מצבו של התינוק. "הוא הגיע אלינו בהכרה עם סימני חבלה בראש בגפיים וייתכן שגם בבית החזה. בינתיים מצבו יציב ועדיין אנחנו בתהליכי בדיקה על מצבו המדויק. מצבו מוגדר בינוני, שכן יש לו שבר ברגל", אמר. עם זאת, הרופא אמר כי הצוות הרפואי מוטרד יותר כעת מפגיעת הראש של התינוק, אשר נבדקת אף היא.

לאור המקרה הקשה פנתה הסבתא לציבור הנהגים ואמרה וביקשה לנהוג ביתר זהירות. "פחות להסתכל בסלולריים, יותר להסתכל בכבישים", ביקשה. "כלי הרכב בלחץ, תמיד ממהרים. כל יום קורית תאונה - אני לא מבינה מה הולך כאן - אנשים השתגעו לגמרי".

עוד במהדורה

שחרור האסירים הפלסטינים: איך קרה שלא כל המשפחות קיבלו את ההודעה על שחרור רוצחי יקיריהן ומי האשם במחדל? ארגון נפגעי פעולות איבה קורא לממשלה לקבוע הליך מוסדר שימנע מצב שמשפחות יגלו על שחרור הרצח בכלי התקשורת. במשרד המשפטים אומרים כי מספר משפחות לא אותרו טרם הפרסום הרשמי באתר שירות בתי הסוהר.

חופשת הלידה של האבות: הכנסת צפויה לאשר הצעת חוק המאפשרת חופשת לידה של שמונה ימים לאבות. האם ההצעה משפרת את מצבם של האבות הישראלים ביחס לשאר האבות בעולם והאם באמת יש סיבה לחגוג?

עולם המוסיקה נפרד מאגדת הרוק לו ריד. ריד הותיר אחריו מורשת מוסיקלית ענפה והיווה השראה ללא מעט אומנים. מדיוויד בואי ועד U2 כל הזמרים והלהקות שגדלו על ריד.

התחזית: היום ירידה קלה בטמפרטורות נאה ומעונן חלקית, מחר עלייה בטמפרטורות וירידה בלחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully