וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבן נפלה לי על הראש מהתקרה במסעדת אורי בורי"

קובי מנדל

27.10.2013 / 14:24

מרב בת ה-42 סיפרה כי בעת שאכלה במסעדת "אורי בורי" בעכו התפורר חלק מהתקרה וגרם לה זעזוע מוח: "זו רשלנות פושעת". בעל המסעדה: "המבנה עתיק, מעולם איש לא נפגע"

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

תושבת המרכז בת 42 נפגעה אתמול (שבת) בראשה מאבן שנפלה עליה, לטענתה, בעת שאכלת במסעדת "אורי בורי" שבעכו העתיקה. האישה, מרב, סיפרה לוואלה! חדשות כי היא ישבה באולם הכניסה, ובאמצע הארוחה נפלה אבן והתנפצה לה על הראש. "הם העבירו אותנו לשולחן אחר, ואחר כך הושיבו אורחים שהגיעו למסעדה באותו מקום. בתום הארוחה נסעתי עם בן זוגי לתל השומר ושם אובחן לי זעזוע מוח קל. בתום הבדיקות שוחררתי הביתה".

"זה משהו הזוי לגמרי", טוענת מרב. "בוא נדמיין מה היה קורה אם היה יושב שם תינוק. המלצרית אמרה שזה קורה פעם בחודש, אך מעולם זה לא פגע באיש. זו רשלנות פושעת, שערורייה וסכנת נפשות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מעת לעת יש התפוררות של מעט טיח"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעל המסעדה, אורי ירמיאס, מסר בתגובה: "מדובר במבנה עתיק בן 400 שנה. הטיח מפורר על ידי מלח כשהקירות 'מזיעים' ומעת לעת יש התפוררות של מעט טיח אך לא נופלים גושים. אנחנו כל הזמן מגרדים מעט מהתקרה, אבל מעולם איש לא נפגע במסעדה ומעולם לא נפלה חתיכת טיח בגודל משמעותי. כאן נפלה חתיכה בעובי ארבעה סנטימטרים ובאורך חצי סנטימטר. אנו מבצעים עבודה שוטפת של טיפול בתקרה. כנראה הייתה כאן פאשלה והטיח במקום לא טופל כראוי. אנחנו נמצאים במקום הזה כבר 16 שנים וזו הפעם הראשונה שדבר כזה קורה. הזמנתי את בני הזוג לארוחה על חשבוני. אם נגרמו נזקים, נשמח להפנות אותם לחברת ביטוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המלצרית אמרה שזה קורה פעם בחודש"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מה היה קורה אם היה יושב שם תינוק?"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully