וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי ילדה שנכוותה קשות בקייטנה תובעים מיליונים

גלעד גרוסמן

27.10.2013 / 19:52

לפי כתב התביעה, הילדה נכוותה מפיצוץ בלון גז כשהמדריכים הכינו אוכל לילדים ואושפזה למשך כ-3 שבועות. הוריה תובעים כ-2.5 מיליון שקל. "עד היום היא פוחדת להתקרב לתנור"

הוריה של ילדה בת שמונה שנכוותה באורח קשה בפיצוץ בלון גז בקייטנה שבה השתתפה בדרום הארץ, הגישו בשבוע שעבר תביעה בכך יותר מ-2.5 מיליון שקל נגד מפעילת הקייטנה. על פי כתב התביעה, שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב באמצעות עו"ד אילן קנר, בקיץ לפני שנתיים השתתפה הילדה, אז בת שש, בקייטנה בקיבוץ בדרום הארץ.

בשעת בוקר, כך נטען, בישלו המדריכים בקייטנה אוכל לילדים על גבי גזיות. בשלב מסוים החליפה אחת המדריכות בלון בגזייה, ומסיבה שאינה ידועה נוצר פיצוץ. על פי התביעה, הילדה עמדה סמוך למדריכה, וכתוצאה מהדליקה שנוצרה במקום נכוותה בפניה וברגלה.

נכות לצמיתות בשיעור של 30%

הילדה אושפזה למשך שלושה שבועות וחצי בבית החולים הדסה עין כרם, ושם עברה שורה של טיפולים כירורגיים. בהמשך היא עברה במשך כמה חודשים הליך שיקומי, אולם על פי התביעה, בשל מצבה הנפשי הקשה היא התנגדה לטיפולים, כמעט שלא תקשרה עם סביבתה ולא אכלה. עוד טוענים ההורים כי גם היום הילדה פוחדת להתקרב לתנור, מתרחקת מהמטבח ולא אוכלת אוכל חם. בנוסף, היא מפחדת מרעשים ובוכה מדברים שוליים.

פסיכיאטר ופסיכולוגית שבדקו אותה קבעו כי היא סובלת מתסמונת פוסט-טראומטית. כמו כן, פסיכיאטרית שבדקה אותה קבעה כי היא תסבול מהפרעה רגשית משמעותית בגיל ההתבגרות, והעריכה את נכותה בשיעור של 30% לצמיתות. גם מומחה לכירורגיה פלסטית העריך את רמת נכותה באופן דומה. בנוסף, נטען בתביעה, היא תזדקק לטיפולים רפואיים בעתיד, לסיוע, לביגוד מיוחד, לניתוחים קוסמטיים ולטיפולים נפשיים. טרם הוגש כתב הגנה.

לקריאה נוספת
הגזייה התפוצצה - בן 37 נכווה קשות מהתבשיל הרותח
אסון בחג: ילד בן 4 נכווה ממנגל בוער בהרצליה
בת 5 נכוותה קשות ממדוזה: "היד שלה התנפחה"

לפניות לכתב: gilad_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully