וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטייל בוואדי קלט נפל מגובה של כ-50 מטר ונהרג

המטייל, תושב הארץ כבן 60, טייל באזור עם משפחתו והידרדר לתהום מגובה רב. כוחות חילוץ וצוותים רפואיים איתרו את מיקומו, אך נאלצו לקבוע את מותו לאחר ניסיונות החייאה

גבר כבן 60 נהרג היום (שבת) כשנפל מגובה רב בוואדי קלט, סמוך לכפר אדומים צפונית-מזרחית לירושלים. הגבר, תושב מרכז הארץ שטייל עם בני משפחתו באזור, הלך כפי הנראה בשביל צר, הידרדר מסיבה לא ברורה לוואדי מגובה של כ-50 מטרים ונפגע אנושות בראשו.

מוקד מד"א הזניק למקום מסוק חילוץ של חיל האוויר וצוותי טיפול נמרץ שפעלו תחילה לאיתור הגבר. עם איתורו, ביצעו בו צוותים רפואיים של מד"א ושל חיל האוויר ניסיונות החייאה, אך נאלצו לאחר זמן קצר לקבוע את מותו. גופתו חולצה והועברה על ידי המסוק לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

דני ריכטר פראמדיק מד"א סיפר: "התקבל דיווח על אדם שנפל מגובה רב בוואדי קלט, צוות של מד"א ירושלים ויחידת חילוץ מגילות נכנסו לשטח, כשהגענו למקום מצאנו פצוע במצב אנוש, הענקנו טיפול ראשוני והוא פונה על ידי מסוק צבאי להדסה". אך כאמור, לאחר זמן קצר, נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חילוץ מטייל בוואדי קלט בחודש יולי האחרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש יוני האחרון נהרג גבר כבן 30 שנפל לבור מים סמוך להתנחלות תקוע שבמועצה האזורית גוש עציון. צוות חילוץ של יחידה 669, בסיוע יחידת החילוץ עציון, עמל במשך שעתיים לחילוצו. מחקירת האירוע עלה כי הגבר, תושב תקוע, יצא עם שני ילדיו, בני ארבע וחמש, לטיול במערת חריטון הסמוכה ליישוב, ולאחר שניסה לחלץ כדור שנפל לתוך הבור, מעד לתוכו וטבע למוות.

עוד עלה מפרטי החקירה כי מטייל שהגיע למקום מצא את שני ילדיו של ההרוג כשהם בוכים. השניים סיפרו לו כי אביהם הלך לחלץ את הכדור שלהם ונפל לבור המים. כמו כן עלה כי האב מצא באזור סולם מאולתר וניסה להיכנס לבור, שעומקו שישה מטרים, על מנת להוציא את הכדור, וכי בשלב זה ככל הנראה מעד ונפל לתוך המים. "זו עוד טרגדיה קשה עבור היישוב שלנו", אמר תושב תקוע שהכיר היטב את המנוח, "הוא היה אדם צדיק, כל כך צנוע ועניו וקשה להאמין שהוא נהרג בדרך כה טרגית".

עוד בנושא:
נפל לבור מים לעיני ילדיו בגוש עציון - ונהרג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully