וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת נשכחה ברכב למשך 4 שעות בבאר שבע

רמי שני

25.10.2013 / 13:15

מבדיקה ראשונית עולה כי האב, חירש-אילם, יצא עם בתו, בת ארבעה חודשים, לסידורים בעיר ושכח להוריד אותה כשיצא מהרכב. היא פונתה במצב קל לבית החולים סורוקה בעיר

תינוקת בת ארבעה חודשים נשכחה היום (שישי) במכונית הפרטית של הוריה למשך ארבע שעות - מהשעה 8:00 בבוקר עד השעה 12:00 בצהריים. מבדיקה ראשונית עולה כי אביה של הילדה, חירש-אילם, נסע עמה למעון ולסידורים בעיר העתיקה של באר שבע. הוא שכח שהיא נמצאת ברכב ולא הביאה למעון – כפי שהתכוון. ארבע שעות אחר כך, הוא אסף את אשתו ואת בתו הבוגרת ואז התברר כי הפעוטה שהתה כל אותן השעות במכונית.

ההורים הזעיקו צוות של מגן דוד אדום, וזה אבחן כי התינוקת סובלת מהתייבשות ומהזעה ומצבה הוגדר קל. היא הועברה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. הודעה נמסרה למשטרה, וזו החלה לחקור את נסיבות האירוע.

לפני שבוע - 4 פעוטות מחברון מתו

לפני שבוע הסתיים אירוע בעל מאפיינים דומים בטרגדיה, כאשר ארבע ילדות פלסטיניות מתו לאחר שנשכחו בכלי רכב על ידי אביהן סמוך לחברון. לבד מההרוגות, בגילאים שנתיים עד חמש - נור, שרה, ראמה ותקא פטאפטה, ילדה נוספת נפצעה באורח קשה.

המקרה אירע בשעות אחר הצהריים סמוך לכפר תרקומיא, הנמצא ממערב לחברון, אז יצאה משפחה מהכפר למסוק זיתים במטע שלהם. ככל הנראה ההורים הותירו את ילדיהם ברכב על מנת שישחקו ושכחו אותם בפנים. כעבור שעות ארוכות שבהם נותרו ללא השגחה, נמצאו הילדות ואמבולנסים העבירו אותן לבתי חולים באזור, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותן. ככל הנראה הבנות ניסו לצאת מהרכב, ללא הצלחה, ומתו מחנק.

טרגדיה בישוב שילה-בת 5 חודשים נשכחה ברכב ומתה, יולי 2013. שלומי גבאי
זירת התקרית שבה מתה תינוקת בהתנחלות שילה/שלומי גבאי

גם בארץ אירעו בחודשים האחרונים מקרים דומים של שכחת פעוטות שהובילו למוות. בחודש אוגוסט האחרון, מת פעוט בן שלוש לאחר שננעל בכלי רכב לוהט בבאר שבע. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום מצאו אותו מחוסר הכרה, ללא נשימה ודופק. הם ביצעו בו פעולות החייאה כשמצבו אנוש ופינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים סורוקה בעיר, שם מת מפצעיו.

בחודש יולי נשכחה תינוקת כבת חמישה חודשים למשך שבע שעות ברכב ביישוב שילה שבדרום השומרון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה. מחקירה ראשונית עלה כי מי שהבחין בתינוקת בתוך הרכב היו עוברי אורח. כשלהוריה נודע על האירוע, הם התמוטטו וקיבלו טיפול רפואי מגורמי מקצוע של המועצה האזורית מטה בנימין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully