וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ישראלי הציץ לנשים בשירותי קונוסליית ארה"ב

מאבטח ישראלי כבן 30 נעצר אחרי שהודה בהתקנת מצלמה נסתרת בשירותים של הקונסוליה שבירושלים. מהחקירה עלה כי הוא נהג לצפות בחומר שהקליט, ושהוא עשה זאת לאורך זמן

מאבטח בקונסוליה האמריקנית בירושלים נעצר היום (חמישי) בחשד שהתקין מצלמה נסתרת בשירותים שבמבנה הקונסוליה ובאמצעותה נהג לתעד את עובדות המקום ואת השוטרות שהוצבו שם. אחת העובדות בקונסוליה שהבחינה במצלמה התלוננה על כך בתחנת משטרת לב הבירה ובתום מעקב שערכו השוטרים הם עצרו את החשוד. בחיפוש שערכו בביתו גילו השוטרים הקלטות ששמר על גבי מחשבו האישי. בתום חקירה הובא האיש לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים. חרף החשדות, הורתה השופטת שרון לארי בבלי לשחרר את העובד למעצר בית.

מדובר במאבטח יהודי, תושב ירושלים, בשנות השלושים לחייו שלא ידע להסביר לשוטרים מדוע ביצע את המעשה. מהחקירה התברר כי הוא עשה שימוש במצלמה הנסתרת במשך כמה שבועות, כשמפעם לפעם הוריד את הסרטונים ונהג לצפות בהם בביתו. בשלב מסוים, כך נודע, אחת המאבטחות הבחינה במצלמה מה שהוביל לבירור בקרב כל אנשי האבטחה. במהלך אותו בירור הודה החשוד בביצוע המעשים. הוא נשלח לביתו ולאחר שהקונסוליה הגישה תלונה במשטרה, הוא נעצר.

סנגורו של החשוד, עורך הדין ארנון איתן, מסר בתגובה: "מרשי שיתף פעולה עם המשטרה באופן מלא וכפי שאני סברתי מלכתחילה, התיק הזה לא מצדיק הארכת עצר ובית המשפט אכן שיחרר את מרשי ממעצר".

לקריאה נוספת:
חשד: אח בבית החולים שיבא צילם מטופלות בעירום
"התעללות גופנית ונפשית": האחים שהיכו הואשמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully