וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין קרנית פלוג לריהאנה?

24.10.2013 / 15:16

הבחירות לרשויות המקומיות, דרך הילדות הבלונדיניות החטופת ועד ההופעה המאכזבת של ריהאנה. הכותרות שעשו את השבוע. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

כך נלכד החשוד ברצח בתל מונד: שלב אחרי שלב. לאחר יומיים של חיפושים תפסה הבוקר המשטרה את החשוד ברצח נאווה חן. שלוש בנותיה של חן שחששו שטווק ברק יחזור ויפגע בהן, נושמות הבוקר לרווחה. איך התנהל מבצע הלכידה? מאיכון הטלפון הנייד, המעקב אחרי המכונית ועד הפרסום בפייסבוק של בת הנרצחת.

אלי טביב מצא רימון רסס מתחת לרכבו. איש העסקים והבעלים של בית”ר ירושלים נדהם לגלות רימון רסס סמוך לביתו בכפר שמריהו. זו לא הפעם הראשונה שטביב סובל מאלימות נגדו. בית”ר לוואלה! ספורט: ”אם מגיעים למצב של הנחת רימון מתחת לרכבו של בעלים, שום הישג ספורטיבי לא שווה”.

דליפה גרעינית: מה מגלה שפת הגוף של ראש הממשלה נתניהו במהלך פגישתו אמש עם שר החוץ האמריקני ג'ון קארי? טרם נחשפו פרטים על תוכן הפגישה, אבל קווה שפרן, מומחה לשפת גוף, חושף מה מגלות תנועות הגוף של נתניהו שנראה חסר מנוחה מתמיד.

סרט בעשרה שקלים: הישראלים הסתערו, וכל הכרטיסים לסרטים במבצע העשרה שקלים הערב אזלו. אבל למה בכל יום רגיל אנחנו משלמים על סרט יותר מבניו יורק סידני או וינה?

התחזית: היום ירידה קלה בטמפרטורה, מחר ובשבת ללא שינוי עם טמפרטורות ממוצעות לעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully