וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת חגג את ניצחונו בכותל: "לא היה שום דיל"

23.10.2013 / 15:23

ראש עיריית ירושלים, שנבחר לכהונה שנייה, הגיע להתפלל בכותל. לדבריו, במו"מ הקואליציוני הוא "ידבר עם כולם". הוא שלח עקיצה לעבר יריבו משה ליאון ואמר: "ירושלים ניצחה"

ראש העיר הנבחר של ירושלים, ניר ברקת, הגיע בצהריים (רביעי) לכותל המערבי, אחרי ניצחונו בבחירות. "אני כאן כדי להתפלל כדי שהתכניות שנועדו לקדם ולפאר את ירושלים יתממשו", אמר.

הבחירות המקומיות - כותרות נוספות:
מה קרה ביישוב שלכם? צפו במפת הבחירות המתעדכנת
מהפך: ראש עיר חדש לגבעתיים, חדרה ואשקלון
הציבור גבר על בג"ץ: ראשי הערים המודחים ניצחו

ניר ברקת בכותל יום אחרי שניצח בבחירות לראשות העיר ירושלים. נועם מושקוביץ
ברקת נושק לכותל/נועם מושקוביץ

אחרי מרוץ, שכלל לא מעט גידופים והאשמות הדדיות, הבוקר התברר כי ראש העיר המכהן ממשיך לקדנציה שנייה כשגרף 51% מהקולות מול 45% בלבד ליריבו משה ליאון. "ירושלים ניצחה אתמול. אני כאן כשליח ציבור לשרת את העיר ותושביה, ואת כל עם ישראל", אמר ברקת תוך שהוא "עוקץ" את רואה החשבון מגבעתיים ומוסיף: "אני ירושלמי".

בתגובה לטענות מצד המחנה של ליאון, לפיהן ברקת דאג "לסגור דיל" עם חסידויות גור ובעלז – דבר שלכאורה סייע לניצחונו, אמר ראש העיר כי לא הייתה כל עסקה, והוסיף כי בימים הקרובים יתחיל לגבש קואליציה תוך מו"מ עם כל סיעות הבית. "נתחיל עם התומכים ונעבור לחברים הנוספים. כל מי שירצה להצטרף לקואליציה, אני מדבר איתו", הצהיר.

ברקת היה אמנם נינוח ושמח על ניצחונו - אולם עד שעות הלילה המאוחרות כססו במטהו ציפורניים, במיוחד לאור אחוזי ההצבעה הנמוכים. "לא הרבה תושבים הצביעו, יכול להיות שחלק מהציבור העריך שננצח ממילא", אמר. לדבריו, למרות זאת הוא זכה לתמיכה רחבה. "התמיכה הייתה מקיר לקיר, בוודאי מהמגזר הדתי, הממלכתי-דתי ואפילו מהמגזר החרדי", אמר. לדבריו, הקמפיין היה לא פשוט אבל "השורה התחתונה" היא הקובעת. "הירושלמים נתנו לנו מנדט לחמש שנים נוספות להמשיך לפתח אותה. פרסתי את תכניות העבודה שלנו ואני מכיר את הצרכים של ירושלים, לא הכל אפשר להספיק בקדנציה אחת", סיכם.

"אני נשאר בירושלים", הודיע היום ליאון, לאחר מרוץ צמוד ויצרי. המועמד שהגיע מגבעתיים הצהיר כי אינו עוזב את עיר הבירה על אף ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully