וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בני 12 תקפו קשישים ויידו אבנים "משעמום"

21.10.2013 / 14:59

שני ילדים מחולון נעצרו בחשד שבעטו בקשישה בשכונת ג'סי כהן בעיר והשליכו אבנים במספר מקרים על אוטובוסים. בחקירתם הודו במעשים ובתקיפות נוספות ושוחררו למעצר בית

המשטרה עצרה אתמול (ראשון) שני בני 12 מחולון, בחשד שתקפו קשישים ובמספר מקרים השליכו אבנים לעבר אוטובוסים נוסעים, בשכונת ג'סי כהן בחולון. בחקירתם הודו הילדים במעשים ואמרו שביצעו אותם "מתוך שעמום". השניים שוחררו למעצר בית. במחלק הנוער במשטרת מרחב איילון מציינים כי מדובר בנחקרים צעירים במיוחד ומבקשים מעדי ראייה או קורבנות לכאורה ליצור עמם קשר ולמסור עדות.

החקירה החלה בעקבות תלונתו של קב"ט בחברת אגד, לפיה כמה נערים זרקו במספר מקרים אבנים על אוטובוסים של החברה, בעת שנסעו ברחוב ארבע ארצות בחולון. במקביל התקבל דיווח מעדת ראייה, לפיה הבחינה בנערים שתקפו קשישה ובעטו בה סמוך לסניף קופת חולים, גם כן באותו האזור. במשטרת מרחב איילון עלה החשד כי קיים קשר בין המקרים, והחקירה הוטלה על מחלק הנוער.

בתום חקירה נעצר אתמול אחד החשודים, בן 12. מאוחר יותר נתפס גם חברו והודעה נמסרה להוריהם. בחקירתם קשרו עצמם למקרים המדווחים וגם למקרים נוספים. כעת מנסים במשטרה לאתר את הקשישה שהותקפה לכאורה, וכן לברר אם יש קשישים נוספים שהותקפו בסביבה. "מדובר באירועים חמורים ביותר", ציין פקד פאול טימקובסקי, סגן ראש מחלק נוער במרחב איילון. "זריקת אבן על אוטובוס במהלך נסיעתו זה מעשה שעלול להסתיים בגרימת תאונה. לתקיפת קשישים אנחנו מתייחסים בחומרה. אף שאני חוקר במחלק הנוער, הגיל של החשודים הוא צעיר באופן חריג".

טימקובסקי מבקש מעדי ראייה למעשים, או מאנשים שנפלו לאחרונה קורבן לתקיפה סתמית באזור שכונת ג'סי כהן בחולון ליצור קשר עם המחלק בטלפון 03-5027911, או להתקשר למוקד 100 של המשטרה.

עוד באותו נושא:
חשד: צעירים תקפו בן 71 בהרצליה כי ”נסע לאט מדי"
חשד: צעיר תקף קשיש בהרצליה כי העיר לו על כלבו

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully