וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדות בשטח? אדלשטיין נטע עץ במאחז בלתי חוקי

יהושע בריינר

17.10.2013 / 16:35

יו"ר הכנסת ביקר במאחז חוות ישוב הדעת שליד שילה במסגרת סיור עם חברי המטה הלאומי בליכוד. "תושבי המקום מחפשים שלום, זאת בזמן שאבו מאזן נפגש עם טרוריסטים", אמר

יו"ר בית המחוקקים הישראלי - במאחז בלתי חוקי: בזמן ששרת המשפטים ציפי לבני מנסה להתניע את המשא ומתן עם הפלסטינים, קיים היום (חמישי) יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין סיור במאחז הבלתי חוקי חוות ישוב הדעת הסמוך לשילה. אדלשטיין הגיע למקום במסגרת סיור עם חברי המטה הלאומי בליכוד, שם נועד בין היתר עם פעילי המפלגה ביהודה ושומרון. הוא לא הסתפק רק בסיור, אלא אף שתל עץ זית במקום והתבטא בעד הכשרת המאחז ונגד יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

יור הכנסת יולי אדלשטיין נוטע עץ במאחז חוות יישוב הדעת בדרום השומרון ליד שילה, אוקטובר 2013. יהושע בריינר
יו"ר הכנסת נוטע עץ במאחז הבלתי חוקי/יהושע בריינר

"היישובים באזור הזה היו עד לאחרונה בלתי מאושרים", אמר אדלשטיין, "ואני שמח שהממשלה הקודמת קיבלה מספר החלטות הקובעות שיש להשלים את הליכי התכנון בהם ואני מקווה שגם כאן יושלמו הליכים אלה. כמובן שבמקום שבו חס וחלילה פורצים למישהו לבית הפרטי שלו נדאג להרחיקו, ורק אם באמת מדובר באדמה ששייכת לו ולא בגלל איזה ארגון מסית ומדיח שטוען במקומו, אבל במקומות שאפשר יש להסדיר את ההתיישבות בהם". יו"ר הכנסת אף שיבח את תושבי המאחז, היושב לדברי תושביו על אדמות פרטיות ומורכב כולו ממספר קרוואנים. "כיף לראות פה פעילות חקלאית אמיתית. המקום הזה ותושביו מחפשים שלום, זאת בזמן שלצערי הרב אבו מאזן נפגש עם טרוריסטים כמו הארכיבישוף קאפוצ'י ועם עוד 'שוחרי שלום' שכל קיומם הוא לשפוך דם יהודי. צעדים אלה לא מביאים להבנה שאבו מאזן באמת רוצה שלום".

בהמשך קיים אדלשטיין פגישה עם אחיו של פעיל הימין בועז אלברט העצור בגין הפרת צו הרחקה מנהלי מיהודה ושומרון. "צווי ההרחקה המנהליים הם פגע רע", הוסיף אדלשטיין, "איננו רוצים אנשי טרור או תג מחיר אבל בית המשפט הוא המקום לברר את הטענות נגדם".

לקריאה נוספת:
אישום: יידה אבנים על שוטרים אחרי פינוי מאחז
אנשי הימין עלו מחדש לחומש: "היישוב ייבנה שוב"
נדיר: אישום נגד מתנחלים על תקיפת אוטובוס פלסטיני

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully