וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני דנקנר יודה בהפרת אמונים - וישלם מיליון שקל

גלעד גרוסמן

16.10.2013 / 21:52

הפרקליטות גיבשה הסדר טיעון עם יו"ר בנק הפועלים לשעבר לפיו האישומים החמורים ובראשם קבלת דבר במרמה יופחתו - והוא ישלם פיצוי. הפרקליטות תדרוש עונש מאסר

הפרקליטות צפויה להציג מחר (חמישי) בבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב הסדר טיעון שגובש עם יו"ר בנק הפועלים לשעבר, דני דנקנר. על פי ההסדר, דנקנר יודה בעבירות של הפרת אמונים בתאגיד, קבלת דבר בתחבולה ועבירה על חוק הבנקאות. הצדדים סיכמו שדנקנר ישלם מיליון שקל קנס. מעבר לכך, צפויה הפרקליטות לדרוש עונש מאסר.

דנקנר היה צפוי להעיד מחר במשפט, אולם הצגת ההסדר תייתר זאת. ההסדר שהושג קיבל את אישורו של פרקליט המדינה משה לדור, אולם הצדדים לא הצליחו להגיע להסכמות בנוגע לעונש, מלבד הקנס שדנקנר ישלם. אולם, מסתמן כי הפרקליטות תבקש עונש מאסר, בעוד פרקליטיו של דנקנר יבקשו להסתפק בקנס.

דני דנקנר בבית המשפט אפריל 2010. נמרוד סונדרס
לא הוסכם על העונש. דנקנר על דוכן הנאשמים/נמרוד סונדרס

כתב האישום המקורי ייחס לדנקנר עבירות של קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים והלבנת הון, בארבע פרשות שונות. בכתב האישום נטען שדנקנר לא יידע את הבנק על אחזקותיו בחברה שהיתה במשא ומתן עם הבנק ועל הלוואה שלקח מבנק בהולנד שאחד מבעליו היה צד בעסקה של בנק הפועלים. עוד נטען שקיבל במרמה מסגרת אשראי מבנק הפועלים בגובה 3.4 מיליון דולר, ולא יידע את הבנק שהוא נהנה בחשבון של מזכירתו.

עורכי דינו של דנקנר, נבות תל צור, יורם ראב"ד ויוסי בנקל סירבו להתייחס לדברים. מהפרקליטות נמסר בתגובה כי הם אינם מתייחסים למשא ומתן עם נאשמים או להסדר טיעון עד להצגתו בבית המשפט.

עוד בנושא
הישג לדני דנקנר: נדחתה הבקשה להוסיף אישום נגדו
הפרקליטות: להאשים את דני דנקנר גם בעבירות מס
אריסון: ”הורו לי לפטר את דני דנקנר - סירבתי”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully