וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמיים כי טוב: המסעדה שמעסיקה רק תאומים זהים

14.10.2013 / 2:59

בעליה של מסעדה חדשה במוסקבה הגשים חלום ילדות ופתח מסעדה במודל ייחודי. החל מהמארחות, ועד לברמנים ולמלצרים, כולם נראים כפול. האורחים בעננים: "קשה לשכוח מקום כזה"

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

בעליה של מסעדה במרכז מוסקבה, שנפתחה לאחרונה מחדש, החליטו לרגל הפתיחה המחודשת על מודל העסקה מקורי במיוחד: רק זוגות של תאומים זהים רשאים להגיש את מועמדותם לצורך עבודה בעסק. החל מהמארחות, ועד למלצרים ולברמנים, כולם נראים כפול, במסעדה שבאופן לא מפתיע נושאת את השם: "כוכבי התאומים".

"הסרט האהוב עליי כילד היה 'ממלכת המראות העקומות', והתסריט שלו נשאר אצלי בראש: מרתף מעולם האגדות שמציג עולם דמיוני של תאומים", ניסה אלכסיי חודורוסקי, הבעלים של המיזם המעניין, להסביר את הרציונל שהנחה אותו בהפיכת המסעדה לכזו הנשלטת על ידי תאומים. "יש לנו גם תמונות של תאומים על הקיר, תאומים שמארחים אורחים שאינם תאומים, דברים כאלה". חודורבסקי הודה כי למצוא זוגות תאומים שיש להם ניסיון בהגשת אוכל לא הייתה משימה קלה עבורו, אולם ציין כי אלו שהוא קיבל לבסוף לעבודה אצלו עובדים ביחד על הפגמים שעדיין צצים במהלך עבודתם.

טובים השניים: המסעדה שמעסיקה רק תאומים. רויטרס
"זה לא רגיל". שתי תאומות המועסקות במסעדה/רויטרס

אחד מזוגות התאומים שהתקבלו לעבודה במסעדה, שהיא היחידה מסוגה במוסקבה, וקרוב לוודאי שבעולם כולו, אלו הם האחים ארטיום ורומן, שני תאומים זהים שמועסקים בה כברמנים. "עבדנו כאן יחד כברמנים לפני הקיץ הנוכחי, עוד בטרם המקום עבר שינוי", הסבירו השניים. "מילצרנו כאן כמתמחים וממש אהבנו את זה. זו הסיבה שהחלטנו שהמקצוע הזה מתאים לנו, ולכן חזרנו לעבוד כאן".

ואיך מרגישים הלקוחות במסעדה? מסתדר שטוב מאוד. "זה ממש מוצא חן בעיני, כי זה לא רגיל", אמרה אלבירה, שהגיעה למסעדה כדי לחוות ערב באווירה קצת שונה מזו שהיא רגילה לה בעיר הקפואה. "קשה לשכוח מקום כזה גם אחרי שעוזבים אותו, כי הוא שונה מאוד ממקומות אחרים".


לקריאה נוספת:
מדהים: תאומים שהופרדו בלידתם נפגשו אחרי 40 שנה
שיא החמידות: 24 זוגות תאומים בשכבה בבית הספר
ניתוח נדיר: תינוק סיאמי הופרד מגוף התאום שמת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully