וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ': טעיתי כשהכחשתי עישון סמים, חששתי מהתגובות

12.10.2013 / 0:01

יו"ר העבודה התייחסה לראשונה להצהרותיה הסותרות, לאחר שהשבוע הצהירה שעישנה סמים בעבר - בניגוד לראיון עמה בוואלה! חדשות. "ייתכן שיש מקום לשינוי מדיניות הפללת המעשנים"

מערכת וואלה!

התייחסות ראשונה של יחימוביץ' להצהרותיה הסותרות: יו"ר העבודה הצהירה השבוע בראיון לערוץ הכנסת כי עישנה בעבר סמים קלים, אולם אתמול נחשף בוואלה! חדשות כי בראיון שערך עמה ינון מגל לפני כשנה, הכחישה יחימוביץ' שעישנה סמים בעבר. אמש (שישי) הסבירה יו"ר האופוזיציה את שתי התשובות השונות שסיפקה. "אני מניחה שאז (לפני כשנה, כשהכחישה שימוש בסמים קלים - ע"נ) השבתי כך מתוך חשש איך תתקבל תשובה אחרת, וזו היתה כמובן טעות, טעות שלשמחתי היתה לי הזדמנות לתקן השבוע. אני מזמינה גם פוליטיקאים אחרים לעשות את התיקון הזה", כתבה יחימוביץ' במייל השבועי לפעיליה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זו הייתה טעות", הודתה יחימוביץ' על הכחשתה כי עישנה בעבר סמים קלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"השבוע התראיינתי אצל עמית סגל ונדב פרי בתוכנית 'זוג או פרט' בערוץ הכנסת, ובסוף הראיון הם שאלו אותי אם השתמשתי אי פעם בסמים קלים. עניתי את האמת: עישנתי כמה פעמים (מעטות יש לומר), בצעירותי, הפעם האחרונה הייתה לפני 16 שנים", פתחה יחימוביץ' את מכתבה, והוסיפה: "ה'הודאה' הזאת התקבלה ברעש גדול ובסקרנות תקשורתית עצומה, שגם גררה, בכל דווח, את ההשוואה לאובמה. וזה חשוב, כי כמו שכולנו יודעים את האמת, גם אם כשהייתם צעירים לקחתם כמה פעמים לראות, אתם יכולים עדיין להיות רמטכ"ל, מורה, רופא, שופט, שר, ואפילו מנהיג העולם החופשי והאומה החזקה בתבל".

אלא שכאמור, שלשום פורסם בוואלה! חדשות ראיון מתקופת הבחירות בו דווקא הכחישה יחימוביץ' כי עישנה בעבר. "כמו שהסברתי השבוע, הכי טוב זה להגיד את האמת", כתבה יחימוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"ייתכן שיש מקום לבדוק את מדיניות הפללת המעשנים"

בהמשך התייחסה יחימוביץ' לראשונה לסוגיית הלגליזציה של הסמים הקלים בהרחבה, וכתבה: "ייתכן שיש מקום לבדוק את עצם מדיניות הפללת המעשנים. לא לגליזציה, אלא מעבר למדיניות שפויה יותר, שמתכתבת עם המציאות. במציאות שבה ישראלים נורמטיבים רבים, שמשרתים בצבא, משלמים מסים ומגדלים ילדים – נחשבים לעבריינים בעיני המדינה".

יצוין כי עד כה סירבה יו"ר האופוזיציה להתייחס בפירוט לנושא. בכנסים שקדמו לבחירות הכלליות נהגה יחימוביץ' לומר כי היא מתנגדת ללגליזציה, אך סירבה להרחיב בנושא בטענה כי מדובר בעניין "לא חשוב אל מול האתגרים בפניהם ניצבת החברה הישראלית". גורמים במפלגת העבודה העריכו השבוע כי הצהרתה של יחימוביץ' שעישנה, כמו גם דבריה בעד הצורך לבדוק את מדיניות אי- ההפללה של מעשני מריחואנה נועדה ללכד סביבה תומכים צעירים לקראת הפריימריז לראשות המפלגה. ואולם, לא מן הנמנע שהעיסוק המוגבר בנושא, דווקא יזיק לה בקרב קהל המתפקדים המבוגר ערב הפריימריז לראשות העבודה.

(עדכון ראשון: 22:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully