וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 הורשעו בהריגה מחוץ למועדון; "הבן שלי לא יחזור"

גלעד גרוסמן

6.10.2013 / 10:52

השבעה הודו במסגרת הסדר טיעון בהריגתו של אשגרי גברו בן ה-18 בפורים האחרון בתל אביב, והם צפויים למאסר של 4.5-10.5 שנים. אביו של גברו: "הוא היה צריך להיות קצין בצבא"

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע ביום חמישי שעבר שבעה נאשמים בהריגתו של אשגרי גברו, תושב לוד בן 18, מחוץ למועדון לילה בתל אביב בפורים האחרון. השבעה הודו בהריגה במסגרת הסדר טיעון, והצדדים יבקשו לגזור עליהם עונשי מאסר הנעים בן ארבע שנות מאסר וחצי לעשר שנים וחצי. על פי ההסדר, השבעה גם ישלמו למשפחתו של המנוח כ-200 אלף שקל.

"אם יקבלו מאה שנים בכלא, לא יחזור הבן שלי", אמר אביו של גברו בדיון. "העונש הזה בשביל הבן שלי, זה כלום. עכשיו הוא היה צריך להיות קצין בצבא. אנחנו הרוסים".

אשגרי גברו, נער בן 18 תושב לוד שהוכה באלימות קשה על ידי קבוצת נערים  מחוץ למועדון ברחוב בן אביגדור בתל אביב ומת מפצעיו. באדיבות המשפחה
"העונש הזה בשביל הבן שלי, זה כלום. עכשיו הוא היה צריך להיות קצין בצבא. אנחנו הרוסים". גברו/באדיבות המשפחה

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד תמי אניס מפרקליטות מחוז תל אביב, במהלך חג הפורים יצאו הנאשמים יחד עם כ-20 צעירים נוספים למועדון, ובמהלך שהותם בו התגלע ויכוח מילולי בין חברי הקבוצה לבין קבוצת צעירים אחרת מלוד. עוד עולה כי מחוץ למועדון התפתחה קטטה בין שתי החבורות, כאשר בשלב זה, החלו הנאשמים וצעירים נוספים, כשהם מצוידים בבקבוקי זכוכית, במקלות ובאבנים, לרדוף אחרי החבורה מלוד, שעמה נמנה גברו, וזו החלה לנוס על נפשה.

לטענת הפרקליטות, בשלב מסוים מצא עצמו גברו לבד, בפתח חניון "בית ויקטוריה" ברחוב המלאכה בתל אביב. בשלב זה הסתערו עליו הצעירים והכו אותו כשהם בועטים ומכים בראשו, בצווארו, בחזהו ובכל חלקי גופו. בעקבות האירוע אושפז גברו בבית החולים איכילוב ומת מפצעיו כעבור חמישה ימים.

"הנאשמים והאחרים לא הרפו מן המנוח גם כאשר היה מוטל על הכביש חסר אונים ועל אף שראו שנחלש ונותר שרוע במקום ללא תנועה", נכתב אז בבקשת המעצר. "מדובר במעשים שנעשו תוך שימוש באלימות חמורה, באכזריות רבה ותוך שימוש בנשק קר".

בן 18 הוכה למוות במועדון בגלל "מילה לא במקום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully