וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט הותקף מילולית בכנס ימין; "בוגד בארץ ישראל"

יהושע בריינר

4.10.2013 / 0:01

בתום נאומו בכנס בבנייני האומה בירושלים, הוצא השר על ידי מאבטחיו מדלת צדדית, בשל קריאות גנאי מצד עשרה פעילי ימין. בארגון "נחלה" שארגן את הכנס גינו את התקיפה

צילום: באדיבות ערוץ 7

המטרה החדשה של הימין קיצוני: שר הכלכלה נפתלי בנט גודף שלשום (רביעי) עם יציאתו מכנס הימין שהתקיים בבנייני האומה בירושלים והוצא מדלת צדדית כיוון שכמה פעילים קראו לעברו "בוגד". בנט הגיע אתמול במפתיע לכנס "מדינה אחת לעם אחד" של ח"כים ושרים מהימין שארגנה תנועת "נחלה", ולאחר נאום שבו תקף את רעיון שתי המדינות החל לעשות את דרכו החוצה.

אלא ששם נתקל השר בכעשרה פעילי ימין שהחלו לקרוא לעברו קריאות גנאי. בין השאר צעקו הפעילים לבנט: "אתה בוגד בארץ ישראל", וכן "אתה בוגד בעולם התורה". בנט הוצא על ידי מאבטחיו דרך יציאה צדדית ומשם המשיך לאירוע בחירות מקומי בבירה. עם זאת, בארגון נחלה גינו את תקיפתו של בנט ואמרו כי הם מודים לו על נאומו אמש.

בנט הותקף מילולית בכנס הימין: "מה עם התורה?".
השר בנט בבנייני האומה בירושלים, רביעי

הקריאות הקשות לעבר בנט מצדם של הפלג הקיצוני יותר של הימין התרחשו בין השאר על רקע המשך ישיבתו בממשלה המנהלת משא ומתן מדיני עם הפלסטינים וכן על רקע הקרע שקיים בין הבית היהודי לבין החרדים. למרות הדברים, בנט עדיין נחשב לפופולרי מאוד בימין, וגם אמש במהלך נאומו למרות קריאות ביניים ספורות, הוא זכה למחיאות כפיים סוערות.

באירוע היו אמורים להשתתף שרים מהימין בהם שר התחבורה ישראל כץ, שר החקלאות יאיר שמיר ושר הבינוי והשיכון אורי אריאל - אולם אלה לא הופיעו בסופו של דבר. אלה שכן הגיעו הם אלפי תומכים, אישי ציבור, רבנים, חברי כנסת מהבית היהודי ומהליכוד ושר הכלכלה והמסחר נפתלי בנט.

בין השאר אמר בנט בנאומו, "אין טיעון של שלום, אין טיעון של דמוגרפיה יש טיעון של לחץ בינלאומי, וכנגדו אנו צריכים לעמוד כחומת בטון בצורה ולהגיד את הטיעון ארץ ישראל שייכת לעם ישראל". עוד אמר בנט: "עם לא יכול להיות כובש בארצו. עלינו לומר את האמת הפשוטה שארץ ישראל שייכת לעם ישראל. עלינו להוביל את העם שלנו בדרך התורה בעזרת חיזוק עולם התורה".

עוד על אירועי הכנס
אכזבה בכנס הימין: השרים מהליכוד "הבריזו"

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

(עדכון ראשון: 20:39)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully