וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הצעירה מירושלים פצעה את עצמה, לא היה אונס

4.10.2013 / 0:01

מחקירת המשטרה עולה כי הצעירה בת ה-19 שנמצאה אתמול פצועה ביער בירושלים חרטה על עורה בחפץ חד ולא הותקפה. לא ברור עדיין מה המניע למעשה

צילום: עומר מירון, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

האונס בירושלים כנראה לא היה: אחרי ששלשום (רביעי) נמצאה בחורה בת 19 על ידי עובר אורח ביער סנהדריה בירושלים כשהיא בודדה, חבולה ופצועה, אתמול הסתבר כי הצעירה ככל הנראה לא נאנסה, וכי היא זו שגרמה לחתכים שאותרו על גופה. מחקירת צוות החקירה המיוחד, שהקים אתמול מפקד מחוז ירושלים ניצב יוסי פריינטי בעקבות האירוע החריג, עולה כי החבלות לא נגרמו על ידי אדם אחר וכי הצעירה לא הותקפה למעשה. לא ברור מה גרם לה לעשות כן, והחקירה בעניין נמשכת.

הסיפור החל כאשר צעיר שיצא לטיול ביער שמע זעקות ומצא את הצעירה מדממת וחתוכה ועם סימנים של תקיפה מינית. הוא הזעיק את צוותי ההצלה והמשטרה, והצעירה, המשרתת בשירות הלאומי, אושפזה בבית החולים הדסה עין כרם במצב גופני קל אך במצב נפשי קשה. על גופה של הצעירה נמצאו גם חריטות של האותיות B ו-D, אולם לא ברור מה משמעות האותיות.

חרף המקרה, הצעירה לא שיתפה פעולה עם החוקרים - אולם מאוחר יותר העידה כי היא נאנסה. המשטרה הקימה צוות מיוחד והחלה בחיפושים קדחתניים אחר התוקף או התוקפים ואף העלתה מסוק לאוויר. בתום לילה של חקירה מאומצת שבה התברר כי אין ממצאים התומכים בגרסת הצעירה וכי אין כל עקבות בזירה, התחילו החוקרים לאמת אותה מול הנתונים. אלו הובילו למסקנה לפיה הצעירה ככל הנראה משקרת.

זירת האונס ביום שאחרי, יער סנהדריה. אוקטובר 2013. נועם מושקוביץ
ממצאים בזירת התקיפה, שכנראה לא הייתה/נועם מושקוביץ

כבר ברביעי, בעודה בבית החולים, גבו לראשונה השוטרים עדות מהצעירה. עם זאת, מצבה נפשי הקשה בתחילה על השוטרים לפענח את המקרה. יו"ר צוות הצלה שמתגורר סמוך למקום האירוע, אברהם רייכמן, היה אחד מהראשונים שהגיע למקום. "הגענו תוך דקות לחורשה שמרוחקת כקילומטר מהכביש", סיפר לוואלה! חדשות. "לקח לנו זמן למצוא את המקום משום שהיה חשוך. הגענו יחד עם אמבולנס, בלש ושוטר. היא הייתה מחוסרת הכרה, אבל אי אפשר לדעת מה עבר עליה. היא הייתה שרוטה וחבולה בכל חלקי גופה ולכן מצבה הוגדר קשה תחילה".

לקריאה נוספת:
המקרה בירושלים - איך משפיע הפרסום על נשים?

(עדכון ראשון: 16:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully