וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפת הצעירה בבירה: "אותיות באנגלית נצרבו על גופה"

3.10.2013 / 9:25

על גופה של בת ה-19, שנמצאה אמש ביער סנהדריה לאחר שכנראה נאנסה, נצרבו האותיות B ו-D. מצבה הנפשי של הצעירה מוגדר קשה. תושב השכונה: לא אופתע אם ערבים תקפו אותה

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

פרטים נוספים על האונס האכזרי בבירה: על גופה של הצעירה שנמצאה אתמול חבולה ביער סנהדריה בירושלים נצרבו האותיות B ו-D, כך נודע הבוקר (חמישי). לא ברור מה משמעות האותיות. הצעירה, בת שירות בת 19, שאותרה על ידי תלמידי ישיבה ששמעו את זעקותיה, שוחררה בשעות הבוקר המאוחרות מבית החולים הדסה עין-כרם שם אושפזה אמש כשהיא מלווה בהוריה. מצבה הרפואי מוגדר קל אך מצבה הנפשי קשה.

זירת האונס ביום שאחרי, יער סנהדריה. אוקטובר 2013. נועם מושקוביץ
המשטרה ממשיכה בחקירה. זירת האירוע, הבוקר/נועם מושקוביץ

הבוקר ממשיכים במשטרת מחוז ירושלים לנסות ולהבין מה קרה לצעירה כאשר כל כיווני החקירה נבדקים. כבר אמש, בעודה בבית החולים, גבו ממנה השוטרים עדות ראשונה. עם זאת, מצבה נפשי הקשה על השוטרים לפענח את המקרה. מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב יוסי פריינטי, הורה אתמול על הקמת צוות חקירה מחוזי מיוחד שיופקד על חקירת האירוע.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
זירת האונס ביום שאחרי, יער סנהדריה. אוקטובר 2013. נועם מושקוביץ
שוטרים ביער סנהדריה, הבוקר/נועם מושקוביץ

על גופה של הצעירה נמצאו גם חתכים, שריטות וכוויות. יו"ר צוות הצלה שמתגורר בסמוך למקום האירוע, אברהם רייכמן, היה אחד מהראשונים שהגיע למקום. "הגענו תוך דקות לחורשה שמרוחקת כקילומטר מהכביש", סיפר לוואלה! חדשות. "לקח לנו זמן למצוא את המקום משום שהיה חשוך. הגענו יחד עם האמבולנס, בלש ושוטר. היא הייתה מחוסרת הכרה, אבל אי אפשר לדעת מה עבר עליה. היא הייתה שרוטה וחבולה בכל חלקי גופה ולכן מצבה הוגדר קשה תחילה".

תושבי השכונה החרדית סנהדריה לא היו מופתעים מהמקרה. "אני כמובן לא יודע אם הדבר קשור למקרה של אתמול אבל בהתחשב במקום שמצאו אותה זה לא מפתיע", אמר אברהם המתגורר בשכונה. "ערבים מבית איכסא וכפרים פלסטיניים נוספים באזור עוברים אלינו ללא בעיה דרך מנהרה מתחת לכביש. פעמים רבות אנו סובלים מפריצות לבתים ואפילו תקיפות והצקות. הדבר הזה ידוע לרשויות אבל אף אחד לא עושה מה שצריך בשביל לתקן את הפירצה. זו הייתה רק שאלה של זמן עד שדבר כזה יקרה, למרות שעדיין לא ניתן לקשר בין הדברים. זה בכלל לא יפתיע אם יגלו שמשם הגיעו התוקפים".

זירת האונס ביום שאחרי, יער סנהדריה. אוקטובר 2013. נועם מושקוביץ
זירת האונס ביום שאחרי, יער סנהדריה. אוקטובר 2013/נועם מושקוביץ

אי-ודאות רבה שוררת סביב המקרה הקשה, וגם בני משפחתה של הצעירה אינם יכולים לספק פרטים נוספים. "אנחנו לא יודעים בדיוק מה קרה", אמרה אמה של הצעירה. "בשבילי, זה משהו נורא, זו הבת שלי". ההורים נמצאים לצד בתם בחדר המיון שם היא מטופלת כעת.

חשד לאונס: צעירה נמצאה במצב קשה ביער בירושלים

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully