וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: התנכלות למסעדה שהעסיקה את רוצח החייל

2.10.2013 / 11:03

מאז נרצח החייל תומר חזן על פי החשד על ידי עמיתו במסעדה, אירעו שורה של התנכלויות למסעדה בבת ים. אחרי שאתמול הוצתה אדנית ליד המקום, הלילה נגרם נזק למצלמת אבטחה

צילום: דניאל בוק, עריכה: ליאור נאור

(צפו: הפגנה מול המסעדה ביום שלאחר הרצח)

שוב: חשד להתנכלות למסעדה בבת ים שהעסיקה את נדאל עמאר, שנעצר בחשד לרצח החייל תומר חזן שעבד עמו במקום. גבר בן 31 נעצר הבוקר (רביעי) בחשד שגרם נזק למצלמת האבטחה של מסעדת "צחי בשרים" בבת ים. עוברת אורח שעברה במקום הזעיקה את המשטרה, וזו הגיעה למקום ועצרה את החשוד. משטרת מרחב איילון חוקרת את האירוע.

המסעדה בה עבד החייל שנרצח. שלומי גבאי
חזית המסעדה/שלומי גבאי

רק אתמול הגיעו בעלי המסעדה למקום והבחינו כי נזרקה פחית עם חומר דליק לאדנית מחוץ למסעדה. שוטרים הגיעו למקום, כיבו את הדליקה במטף, ופתחו בחקירה פלילית. בין היתר, נבדק חשד לניסיון הצתה, וכן נבדק אם יש קשר בין ניסיון ההצתה לבין האירוע הביטחוני לפני כשבוע וחצי. איש לא נפגע בתקרית ההצתה.

לאחר החטיפה והרצח, ספגה מסעדת "צחי בשרים" ביקורת על כך שהעסיקה את עמאר במקום, על אף שלא היה לו אישור עבודה. על כן, זומן בעלי המסעדה לחקירה. בשבוע שלאחר הרצח אף נותרה המסעדה סגורה, על פי בעלי המקום מתוך רצון להשתתף באבל המשפחה. "עקב האסון הגדול שפקד אותנו, נסגור את המסעדה לשבוע הקרוב כדי להתייחד עם המשפחה האבלה. כולנו מלאי צער ותדהמה", נכתב בשלט שנתלה בפתח המקום.

בשעות ערב, לאחר היוודע הרצח, גם הפגינו מאות בני אדם מחוץ למסעדה, תוך קריאות "צחי תיסגר", "מוות לערבים" ו"בת ים יהודית", ודרישה מבתי העסק שלא להעסיק עובדים פלסטינים. בימים שלאחר מכן אבטחו את המקום כוחות משטרה מחשש שינסו לפגוע בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully