וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטרידן מד"א" נעצר: התקשר למוקד 5,170 פעמים

רמי שני

2.10.2013 / 0:55

צעיר מאשדוד נעצר בחשד שעמד מאחורי ההצקה הסדרתית למוקד מד"א. לטענת המשטרה, הוא גרם לקריסת המוקד. מד"א: "התקשר אפילו ביום כיפור ואמר מילים גסות"

צעיר תושב אשדוד נעצר אתמול (שלישי) לאחר שהטריד את מוקד מגן דוד אדום בשלושת החודשים האחרונים ואף גרם לקריסת מערכות הטלפונים במוקד. על פי תלונות שהוגשו על ידי נציגים של הארגון ובדיקת פלט השיחות שביצע ממקומות שונים, עולה כי המטריד צלצל למוקד 5,170 פעמים בשלושת החודשים האחרונים.

"הוא היה מדבר דברים גסים, מקלל, מציע הצעות מגונות בצורה מעליבה וכדומה", סיפר גורם בארגון, ששמע חלק מהשיחות, "זה היה בלתי אפשרי. בכל יום הוא חייג קרוב ל-200 פעם ולא פסח על שבתות, חגים, ימי חול המועד, אפילו ביום כיפור הוא התקשר פעמים רבות למוקד".

משטרת אשדוד קיבלה לידיה בתקופה האחרונה תלונות רבות על מעשיו של האיש. "הבנו שהוא גורם צרות משמעותי ביותר", סיפר סגן-ניצב נועם שקל, מפקד משטרת אשדוד, "הוא הביא לא פעם לקריסת המוקד ומנע מתושבים לקבל שירות בשל כך. היום הצלחנו לעצור אותו בביתו ולהביא אותו לחקירה. מחר, יום רביעי, נבקש מבית משפט שלום את הארכת מעצרו לצורך המשך החקירה".

סנ"צ שקל הוסיף כי לא ניתן לפרט בשלב זה את הרקע למעשים כפי שעולה מדבריו של הצעיר. במד"א ציינו כי אמש היה שקט בעקבות המעצר וכי אפשר שהרקע למעשים הינו מצבו הנפשי של האיש. "פשוט אי אפשר היה לקבל קריאות מאנשים לעתים. הוא התקשר מטלפונים ניידים, טלפונים ציבוריים, מכשירים במשרדים שונים, מכל מקום אפשרי בכל שעה שעות היממה", אמרו בארגון.

(עדכון ראשון 21:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully