וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאו מהסוכה: צפו בעומסים במפת הפקקים המתעדכנת

28.9.2013 / 17:36

שלל פעילויות ומזג אוויר נפלא משכו לדברי קק"ל ורשות הטבע והגנים מספר שיא של מטיילים לחיק הטבע במהלך החג. עכשיו כולם חוזרים הביתה - התעדכנו במצב עומסי התנועה

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

מזג האוויר הנוח הוציא במהלך חג הסוכות מעל מיליון בני אדם לחיק הטבע. המטיילים פקדו את שמורות הטבע, הגנים הלאומיים ואתרי קק"ל, כאשר מאות אלפים השתתפו בפעילויות מאורגנות, סיורים ופסטיבלים שנערכו ברחבי הארץ.

מטיילים באשקלון במהלך החג. דייב בוימוביץ'
שבילי אופניים חדשים נחנכו/דייב בוימוביץ'

ברשות שמורות הטבע והגנים ובקק"ל מדווחים היום (שבת) על מספרי שיא של מבקרים, זאת לדעתם בשל שפע מסלולי הליכה ורכיבה חדשים שנחנכו במהלך השנה ובשל מספר הפעילויות הרב שהוצע לקהל הרחב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מטיילים באשקלון במהלך החג. דייב בוימוביץ'
מספר שיא של מטיילים/דייב בוימוביץ'

מנכ"ל רשות הטבע והגנים, שאול גולדשטיין אמר היום: "אנחנו שמחים שכל כך הרבה מטיילים הגיעו לשמורות הטבע והגנים הלאומיים ונהנו משלל הפעילויות שהצענו. זו לא משימה קלה לקלוט עשרות אלפי מטיילים מידי יום, תוך שמירה מצד אחד על בטיחותם של המטיילים – ומצד שני להעניק חוויה ערכית למשפחה, כזו שתקרב את כל המטיילים לערכי הטבע, הנוף והמורשת, תגרום להם לאהוב ערכים אלה ובסופו של דבר אף תגייס אותם לשמירה עליהם". גולדשטיין הוסיף: "רשות הטבע והגנים תמשיך ללוות את המטיילים גם בעונות הסתיו והחורף הקרובות, אז יוכלו ליהנות מעונת הפריחה המדהימה בדרום, זרימות המים בנחלים וטיולים בחיק הטבע הקריר".

200 אלף טיילו בפארקים ובגנים בסוף השבוע. שי מכלוף
ואיך אפשר בלי קצת על האש?/שי מכלוף

גם יו"ר קק"ל, אפי שטנצלר, הביע את שביעות רצון על מספר המטיילים הגבוה: "בכל שנה מרגש מחדש לראות את הציבור מתחבר לנופי הארץ. זוהי הצבעת אמון במאמצינו האדירים בקק"ל להנגיש את הטבע לציבור הרחב תוך שמירה על ישראל ירוקה ומלאה כרימון ביערות ובפארקים". שטנצלר הוסיף: "האפשרות שניתנה לנו בקק?ל לארח ללא תשלום את כל בית ישראל באתרים שלנו שהוכנו והותאמו לרבבות המטיילים, ולהציע שלל פעילויות לכל המשפחה, כרוכה במאמצים ובמשאבים אדירים שאנו משקיעים כל השנים להנגיש את הטבע לציבור, והנה הציבור מחזיר לנו אהבה, מצביע ברגליים ומגיע בהמוניו".

מקרא עומסי תנועה

צהוב: עומס תנועה קל
כתום: עומס תנועה בינוני
אדום: עומס תנועה כבד

צפון

מרכז

דרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully