וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית החולים שערי צדק מציג: היפ-הופ אנטי-בקטריאלי

23.9.2013 / 14:08

בבית החולים הירושלמי החליטו כי הגיע הזמן להגביר את המודעות להיגיינה ולשטיפת ידיים. לשם כך הם יצרו קליפ מפתיע, קצבי ועשוי היטב, המאיים להפוך ללהיט ויראלי

יח"צ - חד פעמי

שטיפת ידיים מעולם לא הייתה מגניבה יותר: בבית החולים שערי צדק בירושלים החליטו להגביר את המודעות להיגיינה נכונה ולהימנעות מזיהומים. צוות בית החולים, על רופאיו, אחיותיו ושאר אנשי הסגל, השתתפו בקליפ היפ-הופ מוצלח במיוחד שמאיים להפוך, באופן אבסורדי משהו, ללהיט ויראלי ברשת.

במסגרת הקליפ, העונה לשם "פולש מסוכן התגלה במרכז הרפואי שערי צדק", נראים בין היתר ד"ר יחיאל שלזינגר - מנהל אגף ילדים ביחידה למחלות זיהומיות, פועה קופיט - אחות אפידמיולוגית, ד"ר יונתן סטנלי ממחלקת נשים, ליאורה ביר מהיחידה למחלות זיהומיות וסיגל אשכנזי מהמחלקה לטיפול נמרץ קופצים בחדרי ניתוח, חורזים חרוזים מופלאים, שרים ורוקדים בקצב מסחרר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מעיפים את החיידק עכשיו מתוך המחלקה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הביצוע המחודש של "כנופיית" שערי צדק לשיר "הפינאלי" של סאבלימינל והצל פורסם ברשת האינטרנט בימים האחרונים וכבר צבר עשרות אלפי צפיות ותגובות נלהבות. בין הפנינים שניתן למצוא בקליפ, ישנו ד"ר שלזינגר, שמסביר לצופים: "זה החיידק דיקי-דיקי-דק, מה זה חמקמק, מתחבא לו באוויר לכן נראה כמו אבק. הוא לא נורמלי, רדיקלי, יש לו מוח קרימינלי, אפשר אותו לתקוף בחומר אנטי-בקטריאלי". גם פרופ' יונתן לוי, מנהל בית החולים, נטל חלק במשימה החשובה והוא מצולם כשהוא חורז למנהלי המחלקות שבפיקודו: "אז מרימים את העניינים ומתחילים במשימה, מעיפים את החיידק עכשיו מתוך המחלקה".

לקריאה נוספת:
נולד להיות פראי: צפו בבן 8 דוהר בכבישי ברזיל
תעלומה: משהק כבר 14 חודשים, מדי שבע שניות. צפו
לבנט אין מצפון? צפו בחשבון הנפש המבודח שלו

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully