וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ': אסור שהרצח יפסיק את המו"מ עם הפלסטינים

יו"ר האופוזיציה קרא לראש הממשלה שלא להיכנע לטרור, בעוד שר האוצר לפיד אמר: "אסור לנו להפקיר את ביטחון ישראל בידי איש מלבד עצמנו". בנט: "במחבלים נלחמים ללא רחמים"

צילום: שלומי גבאי, עריכה מערכת וואלה!

עם צאת השבת, מיהרו בכירי המערכת הפוליטית להגיב לרצח סמל תומר חזן בן ה-20 על ידי מחבל פלסטיני, סמוך לכפר עזון בשומרון. שר האוצר, יאיר לפיד, אמר הערב (שבת) כי "רצח החייל תומר חזן הוא תזכורת נוראה לכך שישראל מתמודדת יום-יום עם טרור רצחני של חיות אדם. אסור לנו להפקיר את ביטחון ישראל בידי איש מלבד עצמנו".

יו"ר האופוזיציה, שלי יחימוביץ', ביקשה לשלוח את תנחומיה למשפחתו של חזן, "אשר נחטף ונרצח בידי מחבל פלסטיני". לדבריה, "זהו מעשה מזעזע, שפל ונתעב, שהיה בו גם ניצול של היתר השהיה בישראל וניצול האמון שרחש תומר ז"ל לרוצח". יחימוביץ' קראה לראש הממשלה נתניהו לא להיכנע לטרור ולהמשיך במו"מ עם הפלסטינים, כדי להבטיח את ביצורה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".

ח"כ שלי יחמוביץ' באישור התקציב בכנסת, יולי 2013. נועם מושקוביץ
"לא להיכנע לטרור". יחימוביץ'/נועם מושקוביץ

שר הכלכלה, נפתלי בנט, אמר: "עם מחבלים שזורקים גופות חיילים לבור לא עושים שלום, אלא נלחמים בהם בלי רחמים". עוד ציין כי "עם ישראל כולו שולח הערב את תנחומיו למשפחת חזן על הרצחו של תומר בידי מחבל נפשע. עשרים שנה לאחר הסכמי אוסלו הפרטנר שלנו לא השתנה. הרצח שנועד לשחרר מחבל של הפתח, לשחרר חייל של אבו מאזן שוב מראה לנו מי הפרטנר שלנו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"הפלסטינים מבינים שחטיפה היא יעילה"

סגנית שר התחבורה, ח"כ ציפי חוטובלי, אמרה הערב כי "הרציונל שעמד מאחורי רצח החייל מהווה הוכחה טרגית לכך שעסקאות לשחרור מחבלים הן טעות. הרחוב הפלסטיני מבין שחיילים חטופים או גופות הם אמצעי יעיל לסחור עם ישראל במטרה לשחרר רוצחים נוספים".

מוקדם יותר אותרה גופתו של חייל צה"ל, סמל תומר חזן בן 20 מבת ים, שנרצח ליד קלקיליה ביד פלסטיני שעבד עמו במסעדת "צחי בשרים" בעירו, ואשר רצה להשיג קלף מיקוח לשחרור אחיו הכלוא בישראל. במהלך חקירת האירוע הודה נדאל עאמר, תושב קלקיליה כבן 42 שעבד עם חזן במסעדה בבת ים, כי קיווה שהחייל ישמש קלף מיקוח שיסייע לשחרור אחיו מהכלא בישראל. לפי החשד, הרקע לפגישה בין השניים פלילי.

לדבריו, הוא שכנע את חזן להצטרף אליו לנסיעה למקום מגוריו, אתמול בבוקר. לאחר שנסעו במונית להתנחלות שערי תקווה, הסמוכה לכפר שבו מתגורר נדאל, הוביל אותו הפלסטיני לשטח פתוח שם הרג אותו והסתיר את גופתו בבור מים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully