וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הטפטופים בצפון: מאות אלפים טיילו בחג

21.9.2013 / 15:35

הגשם המקומי שהפתיע את המטיילים בצפון לא מנע מהם להמשיך ליהנות מאווירת החג. אחרים יצאו עם המנגל לפארק או בחרו לרכוב על אופניים. "ויתרנו על הסוכה ויצאנו קצת החוצה"

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

מזג האוויר אמנם מתחיל להזכיר את הסתיו, אך גם הגשם בצפון והירידה בטמפרטורות במרכז לא הצליחו להשאיר את המטייל הישראלי בבית בחג הסוכות. מאות אלפי ישראלים טיילו היום (שבת) בשמורות הטבע, בפארקים ובגנים הלאומיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטיילים עם מטריות בכפר הנופש "נופי גולן", היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרשות הטבע והגנים נמסר כי כ-100 אלף מטיילים פקדו את אתריה מהבוקר. תנועה ערה במיוחד נרשמה באתרי הרשות בהם הוצעו לקהל פעילויות מיוחדות, ביניהם חגיגות העיר העתיקה בגן לאומי קיסריה, פסטיבל בעלי מלאכות קדומות בציפורי, עולם של אגדות בגן לאומי עין חמד. מטיילים רבים ביקרו גם בנחלים ובאתרי רחצה בטבע כמו המג'רסה באזור צפון-מזרח הכינרת, תל דן, שמורת נחל פרת והבניאס.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מטיילים בפארק הירקון בתל אביב בחג סוכות, 21 בספטמבר 2013. דרור עינב
ממנגלים בפארק הירקון/דרור עינב

מהקרן הקיימת לישראל נמסר כי גם במהלך סוף השבוע ביקרו כ-250 אלף מטיילים ביערות קק"ל, בפארקים ובמסלולי הטיול לאופניים. ביקורי שיא נרשמו בפארק בריטניה בו התקיימה חגיגת פעילות משפחתית בשביל ישראל, ביער בן שמן אליו הגיעו משתתפי מירוץ המכשולים "הירו צ'אלנג'" ובפארק קק"ל על שם בגין בהרי יהודה, שם התקיימו סיורים במגוון דרגות קושי, בסימן מאה שנים להולדתו של ראש הממשלה מנחם בגין. אלפים ביקרו גם באגמון החולה וצפו בעופות נודדים אשר עושים דרכם בימים אלו ליבשת אפריקה.

אלפי משפחות ומטיילים פקדו גם את אתרי התיירות בצפון, שם הם נתקלו במזג אוויר קריר וגשום כאשר בשעות הבוקר ירדו, לראשונה השנה, גשמים מקומיים. "אפרוריות, טפטוף קל ועננים כבדים נראו בשמיים בשעות הבוקר, אך לא מנעו את יציאת טיולי טרקטורונים וטומקארים המתאימים לכל המשפחה המתקיימים בכל מזג אוויר עם חליפות סערה", סיפר שפי מור, מנהל התיירות בקיבוץ מרום גולן. "המשתתפים הרבים נהנו מהטבע היפה ועוצמתו וחוו חוויית סתיו נעימה".

מטיילים בפארק הירקון בתל אביב בחג סוכות, 21 בספטמבר 2013. דרור עינב
אופניים וסגוואי בפארק הירקון/דרור עינב

והיו גם מי שבחרו להישאר באזור המרכז ויצאו עם כל המשפחה לעשות על האש. "אנחנו פה עם הרבה ילדים, קצת הראינו להם סוכות, ניסינו להראות להם את הווי החג", סיפר יוני מכפר סבא שהגיע עם משפחתו לפארק הירקון. "הגענו כמו כל הישראלים למנגל, יש מזג אוויר טוב, לא חם מדי". רפי, המתגורר במושב ליד קריית מלאכי, סיפר: "החלטנו לעשות על האש בחג הזה. זה חג שיש בו הרבה בשורות ודברים חדשים ולכן ויתרנו על הסוכה השנה ויצאנו קצת החוצה".

ביום חמישי: עשרות אלפי מטיילים ברחבי הארץ

לפניות לכתב יאיר אלטמן - talk2yaira@walla.com

מטיילים בפארק הירקון בתל אביב בחג סוכות, 21 בספטמבר 2013. דרור עינב
מטיילים בפארק הירקון בתל אביב בחג סוכות, 21 בספטמבר 2013/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully