וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל אבטחה: ציוד אישי נגנב ממתקן ביטחוני רגיש

גבר בן 57 שעבד במקום כעובד קבלן נעצר בחשד שגנב את הציוד מהמקום. מהחקירה עולה כי לא מדובר בציוד בעל חשיבות ביטחונית. החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בהמשך היום

היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן במשטרה - להב 433, עצרה אמש (שני) גבר בן 57 בחשד שגנב ציוד אישי ממתקן ביטחוני רגיש במרכז הארץ. על פי החשד, האיש ביצע את העבירה בעת ששהה במתקן במסגרת עבודתו כעובד קבלן חיצוני בתחום המנהלה.

החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהגיש הארגון המחזיק במתקן נגד האיש. מפרטי החקירה הראשוניים עולה כי אין מדובר בציוד שעלול היה לסכן את ביטחון המדינה. החשוד יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

בפברואר השנה נגנב מחשבו האישי של מנכ"ל הוועדה לאנרגיה אטומית, ד"ר שאול חורב, יחד עם מסמכים נוספים, מביתו במושב בית יצחק שבשרון. מחקירת המקרה עלה כי חורב הגיע לביתו, הניח את תיקו האישי על השולחן בכניסה לביתו ופנה למטבח, שם המתינה אשתו. לפתע, שמעו בני הזוג קולות בוקעים מהכניסה וכשניגש לבחון את מקור הרעש, גילה שאלמונים נכנסו לבית וגנבו את התיק שהכיל כאמור מחשב נייד, תעודות שונות וארנק שכלל כרטיסי אשראי.

לקריאה נוספת:
הבכיר ממנו נגנב מחשב: מנכ"ל הוועדה לאנרגיה אטומית
גניבה מסתורית בשרון: בית בכיר במשרד ראש הממשלה נפרץ
"הקצין הבכיר" שכרטיס האשראי שלו נגנב - הרמטכ"ל

  • עוד באותו נושא:
  • גניבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully